Nieuwste lsc deurbel van action

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ironburn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-05 20:53
Ik heb sinds een aantal dagen de nieuwste lsc deurbel binnen vd action. Sd kaartje er in gedaan. En connected met de app, dat gaat heel snel.

Maar om de haverklap is deze offline.
Ik heb hem op een apparte 2.4ghz netwerkje gezet, maar ook daar de zelfde problemen.
De bel kan in de tuya of lsc app gezien worden. Maarja als deze elke offline vliegt heb je er ook niks aan. Iemand nog ideeen?
Anders stuur ik hem terug!

Ik hoor graag van u.

Alvast bedankt

Ironburn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:10
Lijkt mij een slecht wifi bereik. Kun je de deurbel niet even tijdelijk binnen testen en wat dichter bij een wifi punt.

Als het dan niet gebeurt dan zul je bv een extra access point moeten plaatsten om je wifi te gaan versterken bij de voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironburn
MikeOO schreef op zondag 5 november 2023 @ 07:48:
Lijkt mij een slecht wifi bereik. Kun je de deurbel niet even tijdelijk binnen testen en wat dichter bij een wifi punt.

Als het dan niet gebeurt dan zul je bv een extra access point moeten plaatsten om je wifi te gaan versterken bij de voordeur.
De deurbel. Staat in test op stelling op het modem waar de wifi vandaan komt, dat had ik gedaan om het uit te sluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
Mag niet hopen letterlijk op het modem. Wifi werkt niet goed als je de apparaten heel dicht bij elkaar zet.
Beter is om hem een paar meter van het modem te houden en dan testen.

Je zou nog een andere Wifi kanaal kunnen proberen. Mogelijk heeft het gebruikte kanaal last van storingen van bv buren die hetzelfde kanaal gebruiken of andere hardware zoals een babyfoon die op dezelfde frequentie werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironburn
MikeOO schreef op zondag 5 november 2023 @ 07:56:
Mag niet hopen letterlijk op het modem. Wifi werkt niet goed als je de apparaten heel dicht bij elkaar zet.
Beter is om hem een paar meter van het modem te houden en dan testen.

Je zou nog een andere Wifi kanaal kunnen proberen. Mogelijk heeft het gebruikte kanaal last van storingen van bv buren die hetzelfde kanaal gebruiken of andere hardware zoals een babyfoon die op dezelfde frequentie werken.
Paar meter van het modem af gezet. Ander kanaal. Gekeken in wifi app welk kanaal beter is. Deze toegewezen. Optimalisatie er vanaf gehaald. Had ik ook ergens gelezen. Maarrrr.
Nog steeds offline...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeOO
Je zou de deurbel een keer kunnen resetten en opnieuw instellen. Soms hoe vreemd ook werkt het dan wel goed en anders zou ik persoonlijk hem terugbrengen. Als het nu al problemen geeft dan kun je beter iets meer uitgeven voor 1 die beter werkt. Kan natuurlijk dat deze gewoon niet goed is en dat een andere wel goed werkt maar die keuze is aan jouw.

Kijk anders eens naar de Reolink Wifi deurbel. Is wel stukje duurder maar krijgt erg veel goede reviews.

Je kunt nu een Coupon activeren bij het product en krijg je 30 euro korting en kost bij net geen 110 euro
Natuurlijk een heel andere prijsklasse maar dan heb je wel een veel beter product in huis die betrouwbaar werkt.

Heb hem zelf ook voor iemand voor de prijs donderdag besteld alleen heeft DHL het pakket gewoon teruggestuurd zonder bij mij langs te komen dus moet nu wachten tot hij retour is en kan ik hem opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmanders
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 18:01

pmanders

alvast bedankt

Bij mij.

- geeft veel meldingen, pir instelling werkt niet goed
- als je op de deurbel drukt maakt die geen foto
- als je er langs komt maakt die geen foto
- als je aanbelt en de telefoon staat in standby dan krijg je geen melding
- foto's slaat die niet op in de geheugenkaart, moet deze iedere keer opnieuw formatteren.

- is trouwens wel lastig te installeren, maar eerst de router op 2.4 ghz zetten anders lukt het niet.

Ik heb hem na een dag retour gezonden...

piet manders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ironburn
Deurbel intussen geretourneerd.
Ik heb nu een reolink. Doet prima ze werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud010
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-12-2024
pmanders schreef op zondag 24 december 2023 @ 14:48:
Bij mij.

- geeft veel meldingen, pir instelling werkt niet goed
- als je op de deurbel drukt maakt die geen foto
- als je er langs komt maakt die geen foto
- als je aanbelt en de telefoon staat in standby dan krijg je geen melding
- foto's slaat die niet op in de geheugenkaart, moet deze iedere keer opnieuw formatteren.

- is trouwens wel lastig te installeren, maar eerst de router op 2.4 ghz zetten anders lukt het niet.

Ik heb hem na een dag retour gezonden...
Balen voor je. Ik heb een andere ervaring:

Bij m'n ouders opgehangen om mee te kunnen kijken/praten.
- PIR Instelling werkt prima! De 1e avond werd ik gek van de bewegingsmeldingen 8)7 . Die dus snel uitgezet
- Als er aangebeld wordt en ik mis de melding dan zie ik in de app een foto.
- Ik heb de PIR op 'dicht' gezet, ik krijg dus geen bewegingsmelding en geen foto (Wel als ik PIR aanzet).
- Ik krijg keurig iedere keer een melding als er aangebeld wordt. Ongeacht of mijn telefoon (Android) in standby staat of niet. In tegenstelling tot een iphone heb ik daarvoor bij mijn telefoon wel enkele app instellingen moeten aanpassen. Zoals (altijd) bovenop weergeven.
- Met de geheugenkaart heb ik nog geen ervaring maar je kunt 'live' meekijken en dan een foto maken of een video-opname die op je telefoon opgeslagen worden.

Het beste is om de bel eerst even te resetten voordat je gaat installeren!
En het is inderdaad belangrijk dat je je 2.4 ghz wifi netwerk selecteert zoals in de handleiding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorineRijswijk
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik heb de nieuwste LSC video deurbel van de action geïnstalleerd.
Hij lijkt goed te werken.
Maar ik word gek van de bewegingsmeldingen.

Ik wil bewegingsmelding op mijn mobiel (android) uitschakelen
En wel een melding krijgen als er gebeld wordt.

Waar kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmanders
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 18:01

pmanders

alvast bedankt

Nergens.
Het is aan of helemaal uit.

Dat is ook de reden dat ik hem heb teruggestuurd.
Zo gaan ook jou batterijen snel leeg.
Je kunt beter voor een duurder product gaan.

piet manders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud010
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-12-2024
pmanders schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:44:
Nergens.
Het is aan of helemaal uit.

Dat is ook de reden dat ik hem heb teruggestuurd.
Zo gaan ook jou batterijen snel leeg.
Je kunt beter voor een duurder product gaan.
Als je de PIR instelling in de app opzoekt en uitzet dan krijg je geen bewegingsmelding meer maar wel een melding als er aangebeld wordt.

De batterijen gaan dan ook mega lang mee is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesdebond
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21-04-2024
Bij mij nu 2 maanden geïnstalleerd. Alleen maar ellende met de batterijen.
Eerste keren 1/ 1,5 week. Nu 3 dagen. Wifi is oke(zit ong. 3 meter van de bel)
Pir uitgezet en het probleem blijft. Net een mail gestuurd naar Action. is echt niet oke.
Pagina: 1