Op zoek naar tips betaalbare raamdecoratie (Jaloezie)

Pagina: 1
Acties:
  • 722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor onze net opgeleverde woning zijn wij op zoek naar budget vriendelijke raambekleding, specifiek naar Jaloezieën met een houtlook (mag van hout zijn, hoeft niet). Wij zoeken ze voor heel de woning en hebben diverse websites/webshops gebruikt voor maatwerk jaloezieën.

- In de woonkamer hebben wij een schuifpui van 260cm breed*240cm hoog, waarbij wij twee separate jaloezieën willen van 130*240.

Jaloezieën voor deze maat zijn bij webshops in de bandbreedte van 220-300 euro, gemiddeld 260 euro.
Het kan prima zijn dat dit een gemiddelde prijs is voor dergelijke jaloezieën, maar gevoelsmatig vind ik het gewoon lastig om zo veel geld neer te leggen voor een paar latjes met een koord ertussen.

Mijn vraag: hebben jullie wellicht tips hoe ik raamdecoratie kan scoren tegen een lagere prijs dan gebruikelijk? Bijvoorbeeld een winkel/webshop in België/ Duitsland?

Ik heb ook gezicht naar standaard afmetingen, maar dat past helaas net niet lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:10

Rzaan

Altijd zoekende

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:52:
Jaloezieën voor deze maat zijn bij webshops in de bandbreedte van 220-300 euro, gemiddeld 260 euro.
Het kan prima zijn dat dit een gemiddelde prijs is voor dergelijke jaloezieën, maar gevoelsmatig vind ik het gewoon lastig om zo veel geld neer te leggen voor een paar latjes met een koord ertussen.
Als je vind dat het een paar latjes zijn met een koord ertussen... ga naar Hornbach en koop een paar latjes en wat koord. Niets houdt je tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Als je maatwerk wilt dan hangt daar een prijs aan.

Het is een stuk goedkoper om standaard maten bij de bouwmarkt te halen en die zelf op maat te maken. Met jaloezieën is dat een klusje, met rolgordijnen zo gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Sethro op 04-11-2023 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Sethro schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:07:
Als je maatwerk wilt dan hangt daar een prijs aan.

Het is een stuk goedkoper om standaard maten bij de bouwmarkt te halen en die zelf op maat te maken. Met jaloezieën is dat een klusje, met rolgordijnen zo gedaan.
Met de aluminium jaloezieën is dat een klusje van niets, het kost enkel wat tijd.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaka
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 28-03-2024
*knip*
Welkom op Tweakers, oudere topics halen we doorgaans niet omhoog.

Daarnaast lijkt dit erg op spam en dat is niet toegestaan.

[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 28-03-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
*knip*

[ Voor 151% gewijzigd door tweakduke op 28-03-2024 12:15 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.