Bluesound Node 2 & Spotify

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-12-2023
Ik kon geen recent topic vinden over dit onderwerp, vandaar een nieuwe.

Mijn Bluesound Node 2, met een kabel aangesloten op een Denon stereo versterker, stopt na een paar nummers Spotify met streamen. Edit: telkens aan het eind van een nummer.

Ook de laatste firmware update (4.0.2) lost dit niet op.
...

Ontkoppelen, Spotify opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Zou dit nog te fiksen zijn of wordt model 2 echt te oud? Ik heb voor deze gekozen omdat hij zo lang werd ondersteund met software.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudeless op 05-11-2023 09:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Hij stopt, maar start hij na een tijdje weer? Of moet je hem eerst herstarten? Is hij via wifi of bekabeld aangesloten?
Ik heb ook een Node 2 (niet de 2i) en die speelt als een zonnetje. Met netwerkkabel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 17:17
Wordt Spotify niet per ongeluk ergens anders (op een ander apparaat) aangezet? Als dit het geval is stopt Spotify automatisch op het eerste apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
Zoals @Ottr zegt, recentelijk had ik ook dat mijn Spotify automatisch stopte na enkele nummers. Zowel op Bluesound Node als andere apparaten.

Om de 1 of andere reden bleek die constant te switchen naar m'n werk-pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 21:08

Kraz

Saving the world

Rudeless schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:55:
Ik kon geen recent topic vinden over dit onderwerp, vandaar een nieuwe.

Mijn Bluesound Node 2, met een kabel aangesloten op een Denon stereo versterker, stopt na een paar nummers Spotify met streamen.

Ook de laatste firmware update (4.0.2) lost dit niet op.
...

Ontkoppelen, Spotify opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Zou dit nog te fiksen zijn of wordt model 2 echt te oud? Ik heb voor deze gekozen omdat hij zo lang werd ondersteund met software.
Dit is (heel) ver gezocht, maar de laatste x dat ik dit heb gehad was dat mijn account ook door iemand anders werd gebruikt en daardoor steeds stopte.
Dit viel me later pas op doordat er nummers in mn recent stonden die ik niet had afgespeeld. (Het waren buitenlandse nummers uit Afrika)

Na het wijzigen geen problemen meer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
Als ik weer op play druk, speelt hij gewoon verder (voor een paar nummers). Het probleem moet wel in de Bluesound Node 2 zitten, want de Sonos die ik boven gebruik stopt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
Ottr schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:07:
Wordt Spotify niet per ongeluk ergens anders (op een ander apparaat) aangezet? Als dit het geval is stopt Spotify automatisch op het eerste apparaat.
Dat zou ik dan zelf moeten zijn, de rest van het huishouden heeft andere accounts op het family abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
nineball schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:48:
Hij stopt, maar start hij na een tijdje weer? Of moet je hem eerst herstarten? Is hij via wifi of bekabeld aangesloten?
Ik heb ook een Node 2 (niet de 2i) en die speelt als een zonnetje. Met netwerkkabel aangesloten.
Hij is met tulpstekkers aangesloten op mijn versterker. In Spotify zie ik hem als externe speaker onder 'verbinden met apparaat'.

Na een paar nummers stopt hij aan het eind van een nummer. Hij gaat weer verder als je in de Spotify app op play drukt. Het probleem treedt zowel bij Android als iOS telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Nu online
Rudeless schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:56:
[...]

Hij is met tulpstekkers aangesloten op mijn versterker. In Spotify zie ik hem als externe speaker onder 'verbinden met apparaat'.

Na een paar nummers stopt hij aan het eind van een nummer. Hij gaat weer verder als je in de Spotify app op play drukt. Het probleem treedt zowel bij Android als iOS telefoons.
Maar, via wifi of met ethernet kabel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
nineball schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:14:
[...]

Maar, via wifi of met ethernet kabel aangesloten?
Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Nu online
Sluit hem eens aan met een netwerkkabel en kijk of het probleem er dan nog steeds is.
Probeer dingen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudeless
nineball schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:34:
Sluit hem eens aan met een netwerkkabel en kijk of het probleem er dan nog steeds is.
Probeer dingen uit te sluiten.
Dat werkt, bedankt voor de tip!
Pagina: 1