Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikl8
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 04-11-2023
Dag allen,

Ik heb van mijn schoonvader de HK multibeam 700 gekregen, omdat hij hem niet beviel. Nou daar kan ik inkomen.

Het grootste probleem is dat bij het afspelen het geluid vaak hapert. Verder vind ik het geluid erg wollig en bassig en zit er me te weinig helder in. Je kunt wel een geluidsprofiel kiezen voor standaard (is dan weer erg vlak) en muziek (wollig, bassig, te weinig helder) en nog meer. Maar je kunt niet zelf met de hand je geluidsinstellingen doen, voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Herkent iemand hier dat haperen van geluid?

Een ander probleem is dat de verbinding vaak wegvalt en je opnieuw moet koppelen. Verder maakt hij erg veel kabaal als hij spontaan verbinding maakt met de laptop van mijn dochter's slaapkamer dat ik er van schrik in de woonkamer. Dat had ook wel wat subtieler gemogen.

Nu zag ik dat zo'n ding toch zo 400 euro kost, dus het is ook weer geen kattenpis zou je zeggen. Maar ik erger me kapot aan het ding en gebruik hem nooit. Maar misschien zijn problemen wel te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-09 15:40
misschien een firmware update?
Ben je misschien buiten bereik als we het dan over bluetooth hebben?
Is dit met elk apparaat?

Dat als er een verbinding wordt gemaakt met het device zou die wel een piep geven?
dat zou vast niet op 10% volume zijn.
Of je hier wat aan kan doen, lijkt mij niet.

Verder staat in de handleiding hoe je de bass ect kan aanpassen.
zelf al op gegoogled?

https://www.harmankardon....0_Owner's%20Manual_NL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hapert dat ding op BT, Wifi of op beiden?

Indien alleen op wifi: Multicast, uPNP en/of DNS willen nog wel eens roet in het eten gooien daar. Ik heb er met mijn diverse streamers veel problemen mee gehad tot ik naar mijn Ubiquiti setup ging. Nou zeg ik niet dat je een UBNT setup moet gaan draaien, maar wel dat dat soort dingen een check waard zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)