Calldav agenda als activiteitenlijst in Word: hoe?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 13:56
Hoi,

ik zoek een mogelijkheid om een online agenda weer te geven in een Word-document. Als een chronologische lijst van activiteiten. Idealiter door een bereik te selecteren of een maximum aantal events.
Wens is om een simpel inzichtelijke (jaar)planning onderaan notulen van een vereniging te zetten.

De agenda is te exporteren via calldav

Mijn zoektocht is tot op heden vrij vruchteloos. Ik vind niets dat er ook maar op lijkt.
Mag ook via een kleine omweg. Script op webserver dat agenda uitleest en als lijst presenteert welke in word ingevoegd kan worden. Whatever.

Iemand enig idee of en hoe ik dit voor elkaar krijg?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
In Outlook kun je agenda als lijst weergeven en dan gewoon copy-pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerten
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 13:56
Sethro schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 15:08:
In Outlook kun je agenda als lijst weergeven en dan gewoon copy-pasten.
Helaas, Outlook is geen optie... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Copypaste kan waarschijnlijk ook met andere clients? Probeer het in degene die je gebruikt.

Of automatisch?
beerten schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:58:
Mag ook via een kleine omweg. Script op webserver dat agenda uitleest en als lijst presenteert welke in word ingevoegd kan worden. Whatever.
Je kunt inderdaad een script maken die dat doet. Caldav is gebasseerd op webdav en gebruikt het Wikipedia: iCalendar dataformaat voor de afspraak.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)