Het valt me op dat het in de reacties op bijna ieder frontpage artikel meerdere keren voorkomt dat reacties op reacties buiten de goede reactiethread geplaatst worden.
Ik vermoed dat het vaak gaat om mensen die "nieuw" zijn op Tnet. Zij weten wellicht nog niet dat het mogelijk is op een reactie te reageren door op het betreffende poppetje-plaatje te klikken.
De effecten zijn welbekend neem ik aan:
- de discussie wordt moeilijker navolgbaar, zeker als je een andere sorteervolgorde handhaaft
- de threads splitsen, waardoor dubbelpost situaties ontstaan
- de originele posters reageren dmv edit's op reacties op hun posts. (maar dit probleem staat er eigenlijk los van)
Ik denk dat het mogelijk is hier wat aan te doen, bijvoorbeeld door bij iedere post een linkje "reageer op <XXX>" toe te voegen, ofzo.
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Just my $ 0.02..
Ik vermoed dat het vaak gaat om mensen die "nieuw" zijn op Tnet. Zij weten wellicht nog niet dat het mogelijk is op een reactie te reageren door op het betreffende poppetje-plaatje te klikken.
De effecten zijn welbekend neem ik aan:
- de discussie wordt moeilijker navolgbaar, zeker als je een andere sorteervolgorde handhaaft
- de threads splitsen, waardoor dubbelpost situaties ontstaan
- de originele posters reageren dmv edit's op reacties op hun posts. (maar dit probleem staat er eigenlijk los van)
Ik denk dat het mogelijk is hier wat aan te doen, bijvoorbeeld door bij iedere post een linkje "reageer op <XXX>" toe te voegen, ofzo.
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Just my $ 0.02..
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs