Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoFiveMikeMike
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-03-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen, shooters zoals Warzone. Werken via telestick usb op beveiligde omgeving. Momenteel maak ik gebruik van een thinkpad docking station met USB-C maar dit is waarschijnlijk niet mogelijk met de voeding die nodig is voor een game laptop

Wat is je budget?
1500 tot 1800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
niet veel maar moet wel mogelijk zijn, voorkeur voor 16 inch.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
geen voorkeur qua merk. Wat ik nu veel zie zijn de HP Omen, HP Victus, lenovo Legion varianten.
Voorkeur voor een RTX4070 met minimaal 16gb ram. Gebruik van extra monitor via docking station. Qat is de compatibiliteit van de laptop i.c.m. met de docking of moet ik separate video en stroom aansluiten? Er zal ook een aparte thin client zijn (voor mijn partner) welke ik nu heb aangesloten middels een KVM switch; 1 linked naar docking 2 linked naar thin client

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-06 14:40
https://www.megekko.nl/pr...-6-RTX-4070-gaming-laptop

Ik heb zelf recent deze gekocht en ben er zeer over te spreken.
Goede prestaties, laptop is redelijk licht (vergeleken met mijn vorige laptop, een Asus ROG strix G15), ventilator is voor een gaming laptop aan de stille kant en dit is een van de goedkoopste A merk laptops met een 4070 aan boord.

Ik heb zelf nog een SSD upgrade gedaan (er is een vrije M.2 slot aanwezig) want de standaard 512GB is voor mij iets te weinig.

Docking mogelijkheden weet ik niet, dat gebruik ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 23:56
Lenovo
Beter scherm dan hierboven maar CPU iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:39
uitvoering: HP Victus 16-s0345nd

Is momenteel een stukje aantrekkelijker, zit er zelf ook naar te kijken