Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• The-Legend-10
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 12:48
Morning tweakers,

Zoals de titel suggereert zit ik met het volgende,

In mijn huis loopt een dikke spant welke een centimeter of acht boven de betonvloer uitsteekt. De balk ligt op het betondek in plaats van dat de onderkant vlak met de balk is. Dit om esthetische redenen.

Anyway, nu moet de vloerverwarming over die balk heen om naar de andere kant van het huis te gaan. Zou dit een probleem in de circulatie geven? De groepen zijn rond de 70 meter.

Zie foto voor de verduidelijking Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cUiNp9gvL01qUvf-aMwCt7fWu_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBNH47bPpAWFymHYUkPjL7Ur.jpg?f=fotoalbum_large

• BjornHero
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:52
Je bent bang dat het water niet over de "heuvel" heen gaat?

Geen probleem, geen zorgen om maken, komt goed :)

Zelfs bij het ontluchten zou ik mij er weinig zorgen om maken..
(Heb systemen geplaatst waarbij de verdeler in de kelder hangt en de vloer erboven, suboptimaal bij ontluchten meer voor de rest geen probleem...)

Afknippen voor de spant en weer verder leggen erna gaat niet werken...

2050vandaag, waarom wachten?

• The-Legend-10
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-05 12:48
Daar was ik “bang” voor. Ik ben wat bouwen betreft een kernautist en dat is aan de ene kant mooi want perfectionist tot op het obsessieve maar aan de andere kant zo niet productief. Daarom ben ik al vier jaar bezig 🙈. Anyway, bedankt.