Beste
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een vriend van me had me gevraagd een systeem voor hem in mekaar te steken maar hij wou graag een NVIDIA & Intel build. Main focus voor hem is om te gaan streamen en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-3000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil graag genoeg opslag hebben vandaar de 3 M.2's die ik aan het lijstje had toegevoegd, 1'tje dedicated aan het besturingssysteem dat is de 1TB 990 de 2 TB voor games en 4TB voor allerlei files/foto's/videos etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & NVIDIA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niks speciaals.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zou dit systeem kunnen werken? Heb ik niks over het hoofd gezien qua kastgrootte of dat de GPU niet in de case past, een te onkrachtige voeding? & tevens nog een grote vraag kan hij gebruik maken van de snelheid van deze RAM? (het MOBO kan dit aan maar is de snelheid waarop RAM geheugen opereert ook afhankelijk van de CPU?)
Alvast bedankt.
Groetjes
Porvaxyz
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een vriend van me had me gevraagd een systeem voor hem in mekaar te steken maar hij wou graag een NVIDIA & Intel build. Main focus voor hem is om te gaan streamen en gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-3000€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij wil graag genoeg opslag hebben vandaar de 3 M.2's die ik aan het lijstje had toegevoegd, 1'tje dedicated aan het besturingssysteem dat is de 1TB 990 de 2 TB voor games en 4TB voor allerlei files/foto's/videos etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & NVIDIA.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, niks speciaals.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zou dit systeem kunnen werken? Heb ik niks over het hoofd gezien qua kastgrootte of dat de GPU niet in de case past, een te onkrachtige voeding? & tevens nog een grote vraag kan hij gebruik maken van de snelheid van deze RAM? (het MOBO kan dit aan maar is de snelheid waarop RAM geheugen opereert ook afhankelijk van de CPU?)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i7-14700K Boxed | € 469,- | € 469,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti GAMING X TRIO 12G | € 959,- | € 959,- |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 97,99 | € 97,99 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2X7200C34 | € 174,90 | € 174,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 96,98 | € 96,98 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 159,97 | € 159,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.644,64 | ||
Alvast bedankt.
Groetjes
Porvaxyz