Filter filtert verkeerde producten weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe behuizing met 5,25" bays. Daarom zoek ik onder andere op kasten die "3,5" intern, 5,25" extern" bays hebben met een filter. Nu weet ik toevallig ook dat Be Quiet! z'n kast heeft: uitvoering: be quiet! Dark Base Pro 901.

Maar wanneer ik met een filter op deze kast probeer te zoeken, krijg ik geen resultaten: categorie: Behuizingen

Nu heb ik in de specificaties van de 901 pro gekeken en daar staat in dat deze kast 1 "3,5" intern, 5,25" extern" bay heeft. Hij zou dus wel met dit filter naar voren hore te komen.

Is er iets mis met hoe het filter werkt of kloppen de eigenschappen van de 901 pro niet? Of zie ik iets over het hoofd? :?

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 14:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Electrowolf We hebben een specificatie voor interne en eentje voor externe bays. In dit geval is er dus overlap en mijn collega die deze destijds heeft ingevoerd, heeft simpelweg de tweede spec gemist en laat nou net die spec worden gebruikt om het filter te vullen.

Alles staat nu weer recht in onze database, het duurt wel even voor het filter is bijgewerkt, aangezien dit type filters gecached worden. Meestal duurt het niet langer dan een minuut of tien. Mocht het later vandaag nog steeds niet werken, laat het zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Thanks, lijkt nu goed te werken. Hebben jullie nu het filter of de specificaties aangepast? Want in dat tweede geval kunnen er dus nog meer producten zijn die niet goed in het filter meekomen. En daar zoek ik juist naar ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Electrowolf schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:14:
Thanks, lijkt nu goed te werken. Hebben jullie nu het filter of de specificaties aangepast? Want in dat tweede geval kunnen er dus nog meer producten zijn die niet goed in het filter meekomen. En daar zoek ik juist naar ;).
Nee, ik heb alleen in dat geval de specs aangepast. Wat probeer je precies te vinden? Ik krijg meerdere resultaten in ieder geval: categorie: Behuizingen (zelfde filter als jij, maar dan met een leeg trefwoordenfilter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Electrowolf Gaat er nu nog steeds wat mis?

Dit topic is gesloten.