Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming zoals World of Warcraft (hoofdzakelijk), Elden Ring (hoofdzakelijk), Far Cry, ... en af en toe eens een leuke single player zoals Spiderman, Satisfactory, Hogwarts Legacy ...
Voor mij hoeft het niet op de allerhoogste settings te staan. Natuurlijk wil ik wel een goede game ervaring!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer € 1500
Incl nieuwe monitor
Zonder assembly
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moet incl. wifi module zijn
Let's go with the flow, ik heb geen merk voorkeur!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe gaming monitor. Ik zoek een goede monitor maar hoeft niet met al die gekke snufjes. Ik speel geen online shooters.
Ruimte voor een extra SSD in de toekomst.
Case moet voldoen om hier jaren verder op te kunnen bouwen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoe de pc eruit ziet maakt me niet uit, gewoon zo goed mogelijke onderdelen voor een goede prijs! Geen RGB of speciale koeling systemen nodig. De pc komt op de grond te staan onder mijn bureau dus ik zie hem zelf niet staan.
Ik ga alle onderdelen aankopen bij Azerty en daar dan nog eens de assembly bij betalen.
Ik had deze build ongeveer samengesteld, alleen de CPU koeling zou niet voldoende zijn?
Heb mij gebaseerd op de best buy voor oktober 2023.
Hij komt buiten mijn budget en is niet incl. monitor...
Kan ik ergens op besparen zodat ik aan € 1500 kom incl. monitor?
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Gaming zoals World of Warcraft (hoofdzakelijk), Elden Ring (hoofdzakelijk), Far Cry, ... en af en toe eens een leuke single player zoals Spiderman, Satisfactory, Hogwarts Legacy ...
Voor mij hoeft het niet op de allerhoogste settings te staan. Natuurlijk wil ik wel een goede game ervaring!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer € 1500
Incl nieuwe monitor
Zonder assembly
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moet incl. wifi module zijn
Let's go with the flow, ik heb geen merk voorkeur!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe gaming monitor. Ik zoek een goede monitor maar hoeft niet met al die gekke snufjes. Ik speel geen online shooters.
Ruimte voor een extra SSD in de toekomst.
Case moet voldoen om hier jaren verder op te kunnen bouwen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hoe de pc eruit ziet maakt me niet uit, gewoon zo goed mogelijke onderdelen voor een goede prijs! Geen RGB of speciale koeling systemen nodig. De pc komt op de grond te staan onder mijn bureau dus ik zie hem zelf niet staan.
Ik ga alle onderdelen aankopen bij Azerty en daar dan nog eens de assembly bij betalen.
Ik had deze build ongeveer samengesteld, alleen de CPU koeling zou niet voldoende zijn?
Heb mij gebaseerd op de best buy voor oktober 2023.
Hij komt buiten mijn budget en is niet incl. monitor...
Kan ik ergens op besparen zodat ik aan € 1500 kom incl. monitor?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 215,99 | € 215,99 |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7800 XT Steel Legend 16GB OC | € 584,- | € 584,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,90 | € 31,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 112,95 | € 112,95 |
1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 750 watt | € 108,25 | € 108,25 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 93,90 | € 93,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.634,99 |
Ik kijk uit naar jullie reacties!
[ Voor 56% gewijzigd door Bonezie op 03-11-2023 15:05 ]