Microsoft office op Ipad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHFR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-05 13:34
Ben aan het overwegen om de laptop weg te doen en alle bestanden op de ipad te zetten.
Tevens microsoft ofice op de ipad te installeren.

Is dit te doen of raden jullie mij aan gewoon een laptop voor erbij nieuw te kopen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Misschien ook even aangeven wat je allemaal doet op je laptop?

Als je echt flink tekst verwerkt of een (zakelijke) administratie bijhoudt e.d. lijkt mij een iPad geen goede vervanging, maar als het gaat om zo nu en dan een mailtje sturen en een keer wat in Word typen om uit te printen moet dat prima kunnen. iPads zijn tegenwoordig sneller dan de meeste laptops en je kunt zo'n toetsenbord folio kopen, je zit dan alleen met klungelige mobiele interfaces maar daar is wel mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:12
Dat ligt eraan wat je allemaal met office doet? Op een iPad is de werkwijze wat anders en ook niet alle functionaliteit is hetzelfde.

Hier vind je wat meer info: Compare how different mobile devices work with Office 365 - Microsoft Support

Hier ook: Compare PowerPoint features on different platforms - Microsoft Support

Als de zaken die je met office doet vrij basic zijn, dan kan je prima overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 02:08
Misschien is een gulden tussenweg een idee? Bv een Microsoft Surface tablet. Hiermee heb je een iPad-achtig apparaat waarmee je gewoon alle laptop-zaken kan doen (volledige Windows omgeving)

Of als je al een iPad hebt kan je het altijd voor een maand / paar maanden proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door ShadLink op 03-11-2023 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHFR
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21-05 13:34
Duidelijk verhaal bedankt voor de inpunt, ben ook bang dat Apple en Microsoft minder met elkaar communiceren. De optie Surface ga ik over nadenken