Soms met een cold boot krijg ik wel eens grijs knipperend beeld op mijn LG scherm. Mijn tweede scherm geeft wel correct beeld. Dit gebeurt dus niet altijd.
De beeldscherm werkt wel weer wanneer ik mijn refresh rate op van 144hz verlaag naar 120hz in Windows.
Zet ik hem weer op 144 dan wordt hij weer grijs. Na een tijdje kan ik hem op 144hz zetten en dan werkt hij weer naar behoren.
:strip_exif()/f/image/FdQqW8UaedS6NHuJpZKD7w3k.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb dit probleem niet wanneer ik met mijn laptop aan het werk ben waarbij ik de LG aangesloten heb met HDMI. Die zit dan ook op 60hz ofzo.
Nou staat dit beeldscherm bekend om zijn kwaaltjes waarbij de ribbon kabel verbrand. Hij is na een jaar toen naar reparatie geweest bij de bekende grote rode elektronicawinkel. Daar hebben ze een nieuw paneel gemonteerd. Nu zijn we inmiddels 1.5 jaar verder Ik ben bang dat hij weer een defect is.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Mijn hardware:
Intel I7 12700k
Gigabyte Gaming X DDR4
32 GB DDR4
1000W Bequiet!
Nvidia RTX4090 FE
LG34GK950F Aangesloten met Displayport
Acer VG240Y Aangesloten met HDMI
Windows 11 Pro
Nvidia drivers zijn up to date.
De beeldscherm werkt wel weer wanneer ik mijn refresh rate op van 144hz verlaag naar 120hz in Windows.
Zet ik hem weer op 144 dan wordt hij weer grijs. Na een tijdje kan ik hem op 144hz zetten en dan werkt hij weer naar behoren.
:strip_exif()/f/image/FdQqW8UaedS6NHuJpZKD7w3k.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb dit probleem niet wanneer ik met mijn laptop aan het werk ben waarbij ik de LG aangesloten heb met HDMI. Die zit dan ook op 60hz ofzo.
Nou staat dit beeldscherm bekend om zijn kwaaltjes waarbij de ribbon kabel verbrand. Hij is na een jaar toen naar reparatie geweest bij de bekende grote rode elektronicawinkel. Daar hebben ze een nieuw paneel gemonteerd. Nu zijn we inmiddels 1.5 jaar verder Ik ben bang dat hij weer een defect is.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Mijn hardware:
Intel I7 12700k
Gigabyte Gaming X DDR4
32 GB DDR4
1000W Bequiet!
Nvidia RTX4090 FE
LG34GK950F Aangesloten met Displayport
Acer VG240Y Aangesloten met HDMI
Windows 11 Pro
Nvidia drivers zijn up to date.
[ Voor 17% gewijzigd door com2,1ghz op 03-11-2023 14:16 ]