3 standen led, ventilatie badkamer en trekschakelaar

Pagina: 1
Acties:

• Kafefo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 24-01 21:18
Dag Tweakers,

Ik ga in mijn nieuwe badkamer zelf ledspotjes en opbouwventilatie inbouwen. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om 3 standen ledlampjes en de opbouwventilatie op een en dezelfde trekschakelaar aan te sluiten.

Dus dat ik met 1 trekschakelaar zowel de drie standen van de ledlampen kan aansluiten en dat de ventilatie wel aangaat bij elke stand.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:36
Wat bedoel je met 3 standen lampjes? Hoe schakel je die met een trekschakelaar? (Die heeft maar 2 standen: aan of uit)

• G-addict
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-01 16:05
Meestal heeft zo'n badkamer ventilator een instelbare nadraaitijd, dus eenmaal ingeschakeld blijft dat wel draaien, ook als je nog 1 of 2 keer schakelt om de lamp te dimmen. Persoonlijk zou ik de badkamer verlichting gewoon aan/uit schakelen, gewoon functioneel.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:08
Het lijkt me gruwelijk onhandig, dat je 37 keer moet trekken om de ventilatie op 30% en de lampen op 2/3 te kunnen krijgen. Even handig als een afstandsbediening voor de TV met een knop, alle zenders 5 keer langs om het volume +5 te doen.

Wat wil je exact bereiken? En waarom kan dat niet met een knop voor het licht, en een bewegingsmelder (of temperatuursensor op de warmwaterleiding) voor de ventilatie?

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15:27
Ik zou een itho ventilator ophangen.

Deze zijn stiller, en gaat automatisch harder afzuigen als er gedoucht wordt.

1x de laag en hoogstand goed inregelen, en je hebt er geen omkijken meer naar.

De afstandsbediening die los verkocht word heb je niet nodig.