Ik zoek een?
Mogelijke toekomstige upgrade waar nodig, puur omdat dit vanwege een financiële meevaller mogelijk is.
Wat is je budget?
Om en nabij 800 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik onderstaand systeem waar ik vrij tevreden over ben. Zoals hierboven geschreven staat heb ik een financiële meevaller en zou ik daar graag wat leuks mee willen doen. Nu vind ik het altijd een prima idee om mijn apparatuur toekomstbestendig te maken, zo ook mijn pc. Ik ben voornamelijk benieuwd naar wat jullie als eerst zouden upgraden. De processor naar een 14e generatie? De GPU verkopen en overgaan naar een 7900 XTX? Ik speel voornamelijk shooters op dit systeem en de volgende grootgebruiker zal de nieuwe COD MW3 worden... Nogmaals; het is puur om te kijken wat jullie zouden doen. Ik ben benieuwd naar de meningen!
Mogelijke toekomstige upgrade waar nodig, puur omdat dit vanwege een financiële meevaller mogelijk is.
Wat is je budget?
Om en nabij 800 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik onderstaand systeem waar ik vrij tevreden over ben. Zoals hierboven geschreven staat heb ik een financiële meevaller en zou ik daar graag wat leuks mee willen doen. Nu vind ik het altijd een prima idee om mijn apparatuur toekomstbestendig te maken, zo ook mijn pc. Ik ben voornamelijk benieuwd naar wat jullie als eerst zouden upgraden. De processor naar een 14e generatie? De GPU verkopen en overgaan naar een 7900 XTX? Ik speel voornamelijk shooters op dit systeem en de volgende grootgebruiker zal de nieuwe COD MW3 worden... Nogmaals; het is puur om te kijken wat jullie zouden doen. Ik ben benieuwd naar de meningen!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 239,35 | € 239,35 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 (rev. 1.0) | € 194,48 | € 194,48 |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 V2 OC Edition met LHR | € 1.025,84 | € 1.025,84 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 83,89 | € 83,89 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB RS CMG32GX4M2D3600C18 | € 83,90 | € 83,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 154,95 | € 154,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 68,70 | € 68,70 |
Totaal | € 1.940,11 |