Een paar weken geleden heb ik naast mijn eigen PostNL pakketje nog een pakket ontvangen voor buren die blijkbaar niet thuis waren. Omdat het pakket niet werd opgehaald ben ik een paar keer lang geweest om het pakket af te geven maar niemand doet open. Twee weken geleden heb ik ook een berichtje geprint en in de brievenbus gedaan met de vraag of ze het pakket asap willen ophalen.
Tot op heden geen reactie en geen leven te bekennen in dat huis en we zijn nu bijna twee maanden verder, wat is nu het beste om te doen zit ik voor de rest van mijn leven aan dit pakket vast of zijn er andere mogelijkheden.
Extra info, het pakket is echt van heel wat huizen verderop, ik ken mijn naasten buren wel maar niet de hele straat zo sociaal ben ik ook weer niet
Tot op heden geen reactie en geen leven te bekennen in dat huis en we zijn nu bijna twee maanden verder, wat is nu het beste om te doen zit ik voor de rest van mijn leven aan dit pakket vast of zijn er andere mogelijkheden.
Extra info, het pakket is echt van heel wat huizen verderop, ik ken mijn naasten buren wel maar niet de hele straat zo sociaal ben ik ook weer niet