Prijs volgen of knop willen is weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYo51
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-10 18:46
Het valt me op dat de knop prijs volgen of willen, weet niet meer precies wat er stond is verdwenen in de pricewatch. Of is deze verplaatst?

Ik vond het wel een handige functie.

In ieder geval op mijn Samsung Galaxy S21 Plus met chrome browser kan ik deze knop niet meer vinden.

Kan iemand hier iets meer over vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@YoYo51 Ik zie ze wel? Nu ben ik niet iemand die die knoppen veel gebruikt, dus het kan zijn dat ze eerst op een heel andere plek stonden of anders eruit zagen. In ieder geval staan Willen (wenslijst) en Hebben (inventaris) boven de titel van een product. En de knop voor prijs volgen is het belletje, naast de tekst “wacht je op een prijsdaling?”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eCx8hsl9dNIiLymta6VrLsaQhrw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/g3xlvDHMaJSu7PDvg7EFqejT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYo51
Glaanie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 23:20:
@YoYo51 Ik zie ze wel? Nu ben ik niet iemand die die knoppen veel gebruikt, dus het kan zijn dat ze eerst op een heel andere plek stonden of anders eruit zagen. In ieder geval staan Willen (wenslijst) en Hebben (inventaris) boven de titel van een product. En de knop voor prijs volgen is het belletje, naast de tekst “wacht je op een prijsdaling?”

[Afbeelding]
Bij mij niet raar? Zie screenshot.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pc93k-fUOr5oW8173Y1j3SDBlnk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W4pPw2tmOewrX4RX9c0xcCfM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
YoYo51 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:31:
Het valt me op dat de knop prijs volgen of willen, weet niet meer precies wat er stond is verdwenen in de pricewatch. Of is deze verplaatst?

Ik vond het wel een handige functie.

In ieder geval op mijn Samsung Galaxy S21 Plus met chrome browser kan ik deze knop niet meer vinden.

Kan iemand hier iets meer over vertellen? :)
Bij het doorvoeren van een aantal verbeteringen in de prijsalerts zijn we tegen wat caching issues aangelopen die helaas niet eenvoudig te verhelpen zijn aan onze kant. Een harde refresh op je apparaat zou dit moeten verhelpen :)

Evengoed is dat niet hoe het zou moeten werken, dus ik verplaats dit topic naar Stoute bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoYo51
Oke dankjewel. Niet aan gedacht, als je alle browsergegevens wist, dan komen de knoppen weer terug inderdaad.