brander

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-04 16:45
Ik heb een oude brander (philips 3610) die ik al een tijdje niet gebruikte omdat ik a weinig tijd had en b die brander deed moeilijk, ik kan me herrinneren dat het laatste cdtje wat ik wilde branden niet wou ofzo.
Nou goed ik eergisteren verse windows (2k) install gedaan. Vandaag een oude install cd van me gepakt en daarvan nero geinstaleerd. Maar hij deed het niet. Hij bleef hangen op het beeld dat hij mijn writer wil detecteren. Ik uninstall, nieuwste versie gedownload, het zelfde resultaat.

Nou kreeg ik bij mijn brander een cdtje met daarop een brand programma van adaptec geloof ik, easy cd creator. Maar als ik die wil instaleren dan zegt hij dat dit programma niet kan draaien onder win 2k :(

Dus mijn vraag is wat is er aan de ahnd?? Is mijn brander stuk :'( of ligt het aan de software?

Kan iemand me in elkgeval een ander programma aanbevelen die ik ergens kan downloaden waarmee ik ook kan branden?

...

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:21
Laatste versie van Nero moet gewoon werken... en anders moet je even zoeken naar de ASPI drivers voor W2K.. die staan wel bij Adaptec ergens op de site dacht ik...

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Download op Kazaa eens een nieuwe vesie van Easy cd creator dan?!

Dan MOET ie gewoon doen!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zorg in ieder geval wel dat je als administrator bent ingelogd onder win2k... anders doet ie ut dus uberhaupt niet.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Haranaka
Op woensdag 05 september 2001 21:32 schreef Merely het volgende:
Zorg in ieder geval wel dat je als administrator bent ingelogd onder win2k... anders doet ie ut dus uberhaupt niet.
Ik ben admin dus daar ligt het niet aan.

Ben op zoek naar andere drivers voor mijn 3610 maar kan ze niet vinden op de philips site in elk geval niet. Iemand een idee waar ik ze wel vinden kan?

...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23

Arno

PF5A

--> [forum=21] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Dit lijkt een beetje op mijn probleem met de 3610. Kijk hier eens: [topic=220608/1/25]

Vandaag druk bezig geweest zoals je ziet...

Het probleem dat je beschrijft met Nero - het blijven hangen bij het detecteren van de brander (Scanning IDE/SCSI bus, please wait...) heb ik namelijk ook. 100% precies hetzelfde. Misschien is het dus niet alleen een XP probleem, maar ook 2000.

Bespaar je het zoeken naar drivers voor de 3610, ben ik vandaag ook uren zoet mee geweest. Die bestaan namelijk niet, want volgens Philips zou Windows het prima aankunnen met standaard drivers. Wel kun je firmware updaten naar versie 3.09.

Laat het ons horen als je een oplossing hebt gevonden.. :?

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• Haranaka
Zoals in jouw topic staat aangegeven. Zet de brander op PIO ipv DMA.

in device manager dan bij IDE ATA/ATAPI controlers
dan primary of secondary, afhankelijk van waar je hem op hebt staan. Daar de properties van, Advanced Settings, en dan device 0 of 1 afhankelijk of je brander master of slave is. Dan zijn transfer mode op PIO Only zetten ipv DMA if.

Het werkt bij mij!!! :)

...

• Haranaka
:'(
Te vroeg gejuigt. Nero wil nu wel opstarten. Maar branden ho maar :(
Hij het rode liggie gaat niet branden, en hij is binnen 3 seconde klaar met een cd volgens hem.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor??

...

• Haranaka
^^ :'( ^^

...

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Probeer eens die oplossing die Krypt voor mijn probleem met de 3610 heeft aangedragen in [topic=220608/1/25]

Misschien heb jij hetzelde... :?

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

Pagina: 1