Hi mede tweakers,
Ik heb een computer samengesteld voor iemand met een AS Rock a620m-hdv-m2 moederbord.
Tijdens het samenstellen is er geen rekening gehouden met het led verlichting.
Nu is er na de bouw toch de wens gekomen om er een aantal RGB Fans aan te sluiten om de kast wat mooier te verlichten.
Daarvoor heb ik 3 Sharkoon Shark Blades en een ARGB Hub.
De normale 3 pins stekker van de fan gaat op het moederbord, en deze gaan ook draaien wanneer de pc aan gaat en de ARGB stekker van de fan gaat in 1 van Hub poorten. De hub zelf word gevoed door een SATA aansluting.
Alleen nu gaan de leds niet branden, dus de fans draaien wel, maar geen leds.
Iemand ervaring hiermee, vergeet ik wat, of tips hoe ik wel de fans kan laten branden?
Alvast bedankt voor de reactie
Ik heb een computer samengesteld voor iemand met een AS Rock a620m-hdv-m2 moederbord.
Tijdens het samenstellen is er geen rekening gehouden met het led verlichting.
Nu is er na de bouw toch de wens gekomen om er een aantal RGB Fans aan te sluiten om de kast wat mooier te verlichten.
Daarvoor heb ik 3 Sharkoon Shark Blades en een ARGB Hub.
De normale 3 pins stekker van de fan gaat op het moederbord, en deze gaan ook draaien wanneer de pc aan gaat en de ARGB stekker van de fan gaat in 1 van Hub poorten. De hub zelf word gevoed door een SATA aansluting.
Alleen nu gaan de leds niet branden, dus de fans draaien wel, maar geen leds.
Iemand ervaring hiermee, vergeet ik wat, of tips hoe ik wel de fans kan laten branden?
Alvast bedankt voor de reactie