Een vriend van mij heeft deze kast en raade hem aan voor mijn systeem upgrade (m'n oude kast gaat naar m'n ouders). Ik ken dit merk en type niet en vraag me af of het wat is. Hij moet 205,- kosten. Voor meer info: http://direct.mwave.com/mwave/doc/ci6606.html Ik vind het er op zicht wel goed uit zien. Ik heb hier wat losse voeding fans die ik er nog in kan zetten voor extra koeling.
Hij was geloof ik wel aardig stil. Maar als iemand een betere optie heeft voor dat bedrag (bij voorkeur te koop bij een winkel in (de buurt van) Rotterdam) dan hoor ik dat graag.
Ik heb deze kast ook (2e systeem)
en hij bevalt mij uitstekend!
vrij stil vergeleken met mijn HQ-08
En makkelijk systeem om uit elkaar te halen..
suc6
en hij bevalt mij uitstekend!
vrij stil vergeleken met mijn HQ-08
En makkelijk systeem om uit elkaar te halen..
suc6
Where ever you go, there you are
Nou de voeding maakt de meeste herrie meestal, dus als je een stille kast wil moet je zowieso ee stille voeding kopen.
Daarovoor hoef je niet persee deze kast te kopen
Daarovoor hoef je niet persee deze kast te kopen
Maar als ik toch een nieuwe kast koop dan heb ik er liever een die stil en practisch is. Een losse stille voeding is ook behoorlijk prijzig. Daarom lijkt deze kast me wel wat als hij handig en stil is.
Als ie echt zo stil is ljikt me dat toch wel een goede aankoop hoor voor 200 piek... Als je een "gewone" kast koopt die je ook stil wilt hebben ben je denk ik minstens net zoveel kwijt
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1