Ik wil een mijn huidige PC vervangen voor een kleinere kast om deze makkelijk mee te nemen tijdens de overwintering in Spanje.
huidige config:
Kast Antec P180
2 NVme SSD 2 Tb / 1 Tb
MB MSI B550 ATX
GPU MSI RX 580 8Gb
CPU AMD 3600x
DDR4 32 GB 3200 Mhz
PSU Corsair RM750x
De voeding wil wel graag meenemen in de Nwe config, deze past prima bij de wensen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair MS Office apps, browsen en Steam gaming 1440p (Ultra?).
Daarnaast ben ik Davinci Resolve proberen onder de knie te krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn uitgangspunt was oorspronkelijk € 1000 maar dat heb ik nu na speuren, zien en lezen, opgeschroefd naar € 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding PSU Corsair RM750x
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment duidelijk een voorkeur voor Gigabyte enkel om het feit dat daar nu bij verschillende onderdelen Steam tegoed wordt geboden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is vooral de grote van de kast waar wel een redelijke GPU en ATX psu in passen
Ga je overklokken?
Nee, niet echt mijn ding
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waarbij mijn FPS waarde in Games fors omhoog gaat in 1440p
Daarnaast zou de kast handelbaar moeten worden i.v.m. vervoer met auto naar Spanje.
Wellicht dat jullie mij kunnen voorzien van een betere config voor wellicht een lagere prijs, zodat het uitgangspunt weer wat meer in zicht komt.
huidige config:
Kast Antec P180
2 NVme SSD 2 Tb / 1 Tb
MB MSI B550 ATX
GPU MSI RX 580 8Gb
CPU AMD 3600x
DDR4 32 GB 3200 Mhz
PSU Corsair RM750x
De voeding wil wel graag meenemen in de Nwe config, deze past prima bij de wensen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B650M AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6750 XT Gaming OC 12G | € 425,57 | € 425,57 |
| 1 | Behuizingen | Inter-Tech IM-1 Pocket | € 65,73 | € 65,73 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 112,90 | € 112,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.267,10 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair MS Office apps, browsen en Steam gaming 1440p (Ultra?).
Daarnaast ben ik Davinci Resolve proberen onder de knie te krijgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn uitgangspunt was oorspronkelijk € 1000 maar dat heb ik nu na speuren, zien en lezen, opgeschroefd naar € 1350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voeding PSU Corsair RM750x
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment duidelijk een voorkeur voor Gigabyte enkel om het feit dat daar nu bij verschillende onderdelen Steam tegoed wordt geboden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is vooral de grote van de kast waar wel een redelijke GPU en ATX psu in passen
Ga je overklokken?
Nee, niet echt mijn ding
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waarbij mijn FPS waarde in Games fors omhoog gaat in 1440p
Daarnaast zou de kast handelbaar moeten worden i.v.m. vervoer met auto naar Spanje.
Wellicht dat jullie mij kunnen voorzien van een betere config voor wellicht een lagere prijs, zodat het uitgangspunt weer wat meer in zicht komt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/n7lriGQqMxlRh1UYnZ9BuISw.png?f=user_large)
/f/image/AM0kHWyIJcIVIkjwxGYrWQfE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x6eFhcHTLXfb1N4tvXfDu1ib.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aTPP9Ma9l9CUrHQNfuCHtexu.jpg?f=fotoalbum_large)