Cast/Stream/Mirror van LG TV naar Sony Bravia smart TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manxman88
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22-09 17:19
Hallo, ik heb een LG OLED55C24LA (2022) en zou het scherm willen dupliceren op mijn Sony Bravia Smart TV.
Via de HDMI aansluiting gaat dit niet, ze zijn beide op het zelfde Wifi netwerk aangesloten, maar ik heb nog geen methode gevonden om het beeld te dupliceren. Via de LG helpdesk heb ik vernomen dat dit niet mogelijk is, enkel streamen naar de LG TV is mogelijk, geen mogelijkheid om te streamen vanuit de LG TV.
Ik heb een vermoeden dat dit wel mogelijk moet zijn, maar er zal een tweak nodig zijn.
Wie kan mij helpen?
Bedankt op voorhand!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En wat had je zelf al bedacht?

Iets zegt me dat je je bron (bijvoorbeeld een decoder of BD-speler) aan een HDMI-splitter hangt en dan beide HDMI-kabels naar je TV's trekken?

De tweak die je zoekt zal er waarschijnlijk wel niet zijn; kan je niet Sony bellen of de Bravia wel kan uitzenden wat dan weer door de LG ontvangen kan worden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manxman88
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 22-09 17:19
Bedankt voor je reaktie, ik gebruik de LG TV met de interne sateliet CI module. Ik had een decoder van TV Vlaanderen die via HDMI verbonden was met beide TV's, maar ik wil geen twee afstandsbedieningen meer; (1 voor decoder en 1 voor TV). Dus nu zou ik graag de LG TV casten naar de Sony. De Sony heeft geen sateliet ontvanger, dus casten naar LG TV is geen optie.