Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
In de basis moet het een alleskunner zijn. Ik ben geen super fanatieke gamer, maar de laptop moet met de huidige generatie games goed uit de voeten kunnen. Daarnaast 3D tekensoftware, Sketchup, Fusion360. Ook hobby ik een en ander met programmeren, dus als er mogelijkheden zijn voor het draaien van 1 of meerdere VM's zou dat top zijn. Daarnaast, netflix browsen, youtube en dergelijke. Ivm veel van huis voor werk zoek ik dus eigenlijk een draagbare desktop
Prioriteiten:
3D teken software
Gaming
Homelabbing/IT skills uitbreiden
Browsen, youtube, netflix
Wat is je budget?
2000-3000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, er zal aardig gesleept met de laptop worden. Liefst onder de 3 kg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. Ik heb nu een eeuwenoude Clevo die hoog aan vervanging nodig is.
Daarnaast:
- Stil bij licht gebruik
- 15-17"
- accu duur niet relevant
- geen touchscreen
- bij voorkeur numpad
Ik zat zelf naar een Lenovo legion te kijken: https://tweakers.net/pric...-5-16irx8-82wk00f8mh.html
Hier is echter door de 100.000 verschillende versies voor mij geen touw aan vast te knopen wat nu wel/niet goed is
Wat ga je met je laptop doen?
In de basis moet het een alleskunner zijn. Ik ben geen super fanatieke gamer, maar de laptop moet met de huidige generatie games goed uit de voeten kunnen. Daarnaast 3D tekensoftware, Sketchup, Fusion360. Ook hobby ik een en ander met programmeren, dus als er mogelijkheden zijn voor het draaien van 1 of meerdere VM's zou dat top zijn. Daarnaast, netflix browsen, youtube en dergelijke. Ivm veel van huis voor werk zoek ik dus eigenlijk een draagbare desktop
Prioriteiten:
3D teken software
Gaming
Homelabbing/IT skills uitbreiden
Browsen, youtube, netflix
Wat is je budget?
2000-3000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, er zal aardig gesleept met de laptop worden. Liefst onder de 3 kg.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren. Ik heb nu een eeuwenoude Clevo die hoog aan vervanging nodig is.
Daarnaast:
- Stil bij licht gebruik
- 15-17"
- accu duur niet relevant
- geen touchscreen
- bij voorkeur numpad
Ik zat zelf naar een Lenovo legion te kijken: https://tweakers.net/pric...-5-16irx8-82wk00f8mh.html
Hier is echter door de 100.000 verschillende versies voor mij geen touw aan vast te knopen wat nu wel/niet goed is