Hi Allen,
Mijn zoontje besloot helaas zijn koptelefoon tegen de TV te gooien.
Bijgaande plaatjes zijn het resultaat. Geen ander beeld dan dit bij het aanzetten. Ook stroom eraf en weer erop geeft geen verandering.
Verzekering gebeld, helaas geen dekking.
Verkoper gemaild, ze kunnen een reparateur langs sturen. Echter geen indicatie of die iets kan doen voor een redelijke prijs. Op de site van de consumentenbond staat dat het vervangen van het paneel (ik vermoed dat dat stuk is, hoewel er fysiek aan de buitenkant geen schade lijkt te zijn) tot 75% van de nieuwprijs kan kosten.
Lang verhaal kort: gegeven dit beeld, zien jullie nog kansen dat dit goed gaat komen tegen een redelijke prijs?
De TV heeft me indertijd in Januari 2020 809 euro gekost.
Alvast dank voor jullie ideeen.
Groet, Michiel.
:strip_exif()/f/image/L0CAj4j5IPtjHnT3H8KHpgJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn zoontje besloot helaas zijn koptelefoon tegen de TV te gooien.
Bijgaande plaatjes zijn het resultaat. Geen ander beeld dan dit bij het aanzetten. Ook stroom eraf en weer erop geeft geen verandering.
Verzekering gebeld, helaas geen dekking.
Verkoper gemaild, ze kunnen een reparateur langs sturen. Echter geen indicatie of die iets kan doen voor een redelijke prijs. Op de site van de consumentenbond staat dat het vervangen van het paneel (ik vermoed dat dat stuk is, hoewel er fysiek aan de buitenkant geen schade lijkt te zijn) tot 75% van de nieuwprijs kan kosten.
Lang verhaal kort: gegeven dit beeld, zien jullie nog kansen dat dit goed gaat komen tegen een redelijke prijs?
De TV heeft me indertijd in Januari 2020 809 euro gekost.
Alvast dank voor jullie ideeen.
Groet, Michiel.
:strip_exif()/f/image/L0CAj4j5IPtjHnT3H8KHpgJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fy9ud8LTmgipmOQfv0Pn7g0X.jpg?f=fotoalbum_large)