Oude kantoorsoftware toch notities samenwerken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Beste tweakers,

Ik werk in een kantooromgeving die vrij beperkte mogelijkheden biedt oude office, weinig software. Ook is het niet de bedoeling cloud of online te gebruiken.

Voor mijn werk moet ik regelmatig notities maken. Collegas maken van dezelfde onderwerpen ook notities.

Nu zoek ik een tool die deze notities mooi kan presenteren. Waar ik of mijn collega bijv. Filtert op steekwoord het goed gepresenteerd wordt of de notities goed zijn samen te vatten zodat de lijst overzichtelijk blijft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:16
En wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
@Jarno

Zelf zie ik veel van de standaard zaken voorbij komen. Een lijstje met steekwoorden, een mindmap, tabel etc.

Dit wordt aardig groot tegelijkertijd als we als collega's een structuur vinden en hygiëne bijhouden. Dan kun je zo natuurlijk een inhoudsopgave creëren.

Liever zoek ik iets dat net wat meer inhoud kan handelen en zelf genereert of overzicht opbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

>Notion
>Een gedeelde spreadsheet

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.