Wat te doen met oude tech

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empi_tweak
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-09 00:07

empi_tweak

Solution creator

Topicstarter
Door de jaren heen heb ik flink wat tech verzameld maar nu ik ga verhuizen wil ik dat niet meer meenemen. Ik ben door het hele huis spullen bij elkaar aan het verzamelen met de gedachten naar een oud ijzer boer te gaan.

Toen bedacht ik me dat er meerdere mensen zijn die graag met tech en electronica bezig zijn. Ik heb wel eens gehoord over makerspaces of hackerspaces dat allemaal techneuten daar bij elkaar komen, kan ik daar dan ook mijn spullen doneren? Misschien kan ik er wel iemand hier op het forum blij mee maken.

Het is daadwerkelijk vanalles, kabels, laptops, computers, printplaten, nog meer kabels, oude routers, tv kastjes, nog veel meer kabels, mengpaneel, game consoles etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zou het allemaal naar de https://www.kringloopamersfoortleusden.nl/ brengen of laten ophalen. In Bergeijk en omgeving is vast ook wel zoiets.

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:26
Er is een hackerspace in eindhoven, vraag is of ze er iets mee kunnen...

Als het meer dan 5 jaar oud is wil tweedehands winkel het iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

99ruud99 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:56:
Er is een hackerspace in eindhoven, vraag is of ze er iets mee kunnen...

Als het meer dan 5 jaar oud is wil tweedehands winkel het iig niet meer.
Zeker wel, Kringloop in Amersfoort wel, zelfs als het niet meer werkt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:05
empi_tweak schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:40:
Door de jaren heen heb ik flink wat tech verzameld maar nu ik ga verhuizen wil ik dat niet meer meenemen. Ik ben door het hele huis spullen bij elkaar aan het verzamelen met de gedachten naar een oud ijzer boer te gaan.

Toen bedacht ik me dat er meerdere mensen zijn die graag met tech en electronica bezig zijn. Ik heb wel eens gehoord over makerspaces of hackerspaces dat allemaal techneuten daar bij elkaar komen, kan ik daar dan ook mijn spullen doneren? Misschien kan ik er wel iemand hier op het forum blij mee maken.

Het is daadwerkelijk vanalles, kabels, laptops, computers, printplaten, nog meer kabels, oude routers, tv kastjes, nog veel meer kabels, mengpaneel, game consoles etc.
Wat is de staat van de spullen? anders worden ze er bij "de ontdekfabriek" (strijp-s Eindhoven) misschien wel blij van.

Daar kunnen kinderen bijvoorbeeld oude apparaten uit elkaar slopen, en zelf weer iets van maken.
*Tevens ook nieuwschierig is wat voor game-consoles O-)

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 13:29

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Het moment dat jij je kabels weg doet heb je er 1 nodig, 100%.

Ik zou zeggen maak er foto's van en zet het hier op vraag & aanbod.
Pagina: 1