Hallo
Ik zit wat met mijn handen in het haar betreffende mijn Devolo-verbinding.
Ik heb volgende configuratie:
- Modem Mobile Vikings (Proximus Internet Box)
- Router Netgear Nighthawk X6
- Devolo dLAN 500 dLAN AV mini
- Devolo dLAN 200 AV Wireless
Ik krijg maar geen internetverbinding (zowel via kabel als WiFi via mijn dLAN 200). Mijn router doet dienst als internetverbinding. Als ik daarin een netwerkkabel steek en mijn computer eraan verbindt, heb ik meteen internetverbinding. Probeer ik echter via mijn powerlines, dan werkt het niet. Via de Devolo Cockpit vinden de twee stekkers elkaar, alleen lijkt het alsof de dLAN 500 geen internet 'doorgeeft'.
Ik heb ook de DLAN 500 al rechtstreeks verbonden met mijn modem, maar ook daar hetzelfde resultaat.
Ik heb al diverse keren de twee stekkers gereset, maar zonder resultaat.
Iemand een idee wat er kan mislopen?
Ik zit wat met mijn handen in het haar betreffende mijn Devolo-verbinding.
Ik heb volgende configuratie:
- Modem Mobile Vikings (Proximus Internet Box)
- Router Netgear Nighthawk X6
- Devolo dLAN 500 dLAN AV mini
- Devolo dLAN 200 AV Wireless
Ik krijg maar geen internetverbinding (zowel via kabel als WiFi via mijn dLAN 200). Mijn router doet dienst als internetverbinding. Als ik daarin een netwerkkabel steek en mijn computer eraan verbindt, heb ik meteen internetverbinding. Probeer ik echter via mijn powerlines, dan werkt het niet. Via de Devolo Cockpit vinden de twee stekkers elkaar, alleen lijkt het alsof de dLAN 500 geen internet 'doorgeeft'.
Ik heb ook de DLAN 500 al rechtstreeks verbonden met mijn modem, maar ook daar hetzelfde resultaat.
Ik heb al diverse keren de twee stekkers gereset, maar zonder resultaat.
Iemand een idee wat er kan mislopen?