Communicatie bundelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 13:37
Voor mijn werk ben ik (en velen zullen zelfde hebben) veelal aan het bellen, mailen, appen met klanten / opdrachtgevers / en alles daaromheen.
Vroeger was het simpel, je had alleen mail en archiveerde je dat netjes in mapjes, en de openstaande af te handelen staat gewoon in de postvak in.
Maar nu heb je ook de WhatsApp erbij, en mijn belletjes zijn veel meer geworden (denk aan een 40 a 50 belletjes per dag / 30 appjes en een 20 mailtjes).
Nu krijg ik weleens een appje of belletje waar ik op moet reageren maar deze raakt in de stroom zoek.
Aangezien er hier een hoop technische mensen zitten en alle software of wat dan ook weleens gezien hebben, vraag ik hier of er iets is om dit beter te stoomlijnen. een appje archiveren in mapje bij klant, met vlaggetje todo of afgehandelt ... en snelle notitie ergens van je belletje o.i.d.
ook voor de beeldvorming: bellen gebeurt ook vaak in auto, dus de notitie moet dan makkelijk gedaan worden (via spraak?)

mijn pc

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35
Todoist
MS To Do

Of elke andere todo app. Vereist wel discipline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of bij deze aantallen beter wat meer gestructureerd in een (SaaS) CRM systeem. Vereist in alle gevallen wel de discipline het op te schrijven, kopiëren, doorsturen.

Wat betreft mail zou je een auto-BCC kunnen instellen. Whatsapp: je kunt whatsapp berichten archiveren met losse software (kernwoorden: data retention, compliance, ediscovery). Mogelijk wel $$$. Of dagelijks (anders ga je het vergeten) handmatig kopieren plakken via https://web.whatsapp.com

Spraaknotitie zou ik niet aan beginnen, of hooguit via een text-to-speech tool om er tekst van te maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mapjes en vlaggetjes in "de mail" zijn (vaak) slechts cosmetisch. Plus dat jouw denkwijze niet altijd begrepen of gevolgd wordt door een collega bij samenwerken of overdracht.

Voor je gesprekken zou je op zoek kunnen gaan naar een VOIP-oplossing met ingebouwde voice-logging. Of je moet (vaak betalen) op zoek naar naar call-recorders.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik gebruik Notion.so om alles van mijn leven en bedrijf/werk bij te houden.

Maar ik zou echt iets doen aan dat je zo vaak gebeld, geappt en gemaild wordt per dag, daar ga je de echte winst maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Ernemmer op 01-11-2023 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:29
@Rusky Kijk eens naar een ticket-systeem, voor iedere klant met een vraag maak je een ticket/call aan :)

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35
Ja misschien moet je wel een stapje verder dan alleen een todo lijstje. Maar ik ben dan weer een beetje bang dat het overkill gaat zijn.

Whatsapp kan je integreren met een CRM systeem, maar vereist denk ik een business account
Belletjes kun je automatisch laten registreren, en zelfs transcriben, maar dat vereist een VOIP integratie
Email integraties zijn makkelijker en kun je nu al mee starten

Ik geloof trouwens nooit dat je 50 belletjes op een dag aan kunt tenzij het allemaal hele korte belletjes zijn. 8 uur x 60 min / 50 belletjes is 10 minuten en dat back to back de hele dag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 13:37
belletjes zijn gemiddeld 5 minuten .. dus korte belletjes ja. maar daarom vraag ik hier een systeem om dat in elkaar te gieten. Is ook niet zo dat het elke dag die aantallen zijn (gelukkig) maar komt zeker regelmatig voor.
daarom als ik via spraak -> tekst bv in de auto notitie kan maken. appjes kan koppelen aan project, en mail zelfde ... dat er per project een gespreks geschiedenis ontstaat...

mijn pc

Pagina: 1