>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
jongejonge, heb je wel eens de andere worms-delen gespeeld? blijkbaar ben je er niet echt ervaren in hè?
je moet gewoon zorgen dat je met de jetpack wat je dan krijgt de low gravity pakt, en dan nog zo hoog mogelijk komen. Vervolgens, doet je tegenstander nix, en bij je volgende beurt gebruik je de low gravity om bij hem te komen en..... *sterf, sterf*
je moet gewoon zorgen dat je met de jetpack wat je dan krijgt de low gravity pakt, en dan nog zo hoog mogelijk komen. Vervolgens, doet je tegenstander nix, en bij je volgende beurt gebruik je de low gravity om bij hem te komen en..... *sterf, sterf*
Hmmm, tja eeeh brrr aaah hehhe goed. dus bedankt
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Het wil dus nog niet lukken he! Ik kan wel die low gravity activeren (spatie) maar hoe gebruik ik dan het jetpack? ik kom er dus echt niet uit he!Op woensdag 05 september 2001 21:10 schreef JDMorpheuS het volgende:
jongejonge, heb je wel eens de andere worms-delen gespeeld? blijkbaar ben je er niet echt ervaren in hè?
Ehmmmm, jetpeck selecteren, een maal op spatie drukken en met de pijltjestoetsen kun je je bewegen. Omhoog, links en rechts. Let wel dat als je vliegt de counter bij je poppetje niet op 0 komt te staan of je stort neer (geen fuel meer).
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Huh? jetpack selecteren?? komt dat ding dan gewoon bij in de lijst met wapens te staan? Tijdens de missie staat daar alleen maar skip, wait en 2 gliders. Als je de 1e krat pakt komt er een helmpje bij. Dit is de low gravity. MAAR GEEN JETPACK!!!Op donderdag 06 september 2001 19:53 schreef Super_Ikke het volgende:
Ehmmmm, jetpeck selecteren, een maal op spatie drukken en met de pijltjestoetsen kun je je bewegen. Omhoog, links en rechts. Let wel dat als je vliegt de counter bij je poppetje niet op 0 komt te staan of je stort neer (geen fuel meer).
wat doe ik dan verkeerd? Er zijn toch echt maar 2 kratjes die je kan pakken, 2 keer een low gravity.
AAAARGH, ik word gek
Pfff, dat is wel het simpelste level dat er bestaat zeg 
maar goed. klim met van die stalen buizen naar de boot, zorg dat je een antigravity dinges krijgt en spring over dat gat waar de mijn ligt. Pak dat jetpack en vliegen maar (naar je tegenstander)
maar goed. klim met van die stalen buizen naar de boot, zorg dat je een antigravity dinges krijgt en spring over dat gat waar de mijn ligt. Pak dat jetpack en vliegen maar (naar je tegenstander)
Ja ik weet het, deze actie van mij is wel heeel erg groen. MAAR IK HAAL HET GEWOON NIET. ik kom tot op de lamp. en verder niet. de jetpack ligt boven op de railing van de boot, maar daar kan ik niet op springen vanaf de lamp want dan spring je er tegen aan en stuiter je terug.
WAT doe ik nou in hemelsnaam verkeerd??
even voor alle duidelijkheid, het is niet zo dat als je de low gravity pakt dat je dan ook een jetpack hebt ofzo??
WAT doe ik nou in hemelsnaam verkeerd??
even voor alle duidelijkheid, het is niet zo dat als je de low gravity pakt dat je dan ook een jetpack hebt ofzo??
Ok dan, zal ik het ff uitleggen hoe je het moet doen.
In de eerste twee beurten gebruik je de twee girders om bij de eerste kist te komen. Dan krijg je low gravity. Bij de volgende beurt gebruik de low gravity en spring op de lamp, draai je om en gebruik de backflip (2 keer backspace) om de volgende kist te pakken (jetpack), dit MOET in dezelfde beurt dus met lowgrav. De beurt daarna gebruik je de jetpack zoals ik eerder beschreven heb (in je inventory) en pak je de volgende kist. Hier zit een teleport in. Teleport je boven op de meest linkse kist en voila je hebt het gehaald.
In de eerste twee beurten gebruik je de twee girders om bij de eerste kist te komen. Dan krijg je low gravity. Bij de volgende beurt gebruik de low gravity en spring op de lamp, draai je om en gebruik de backflip (2 keer backspace) om de volgende kist te pakken (jetpack), dit MOET in dezelfde beurt dus met lowgrav. De beurt daarna gebruik je de jetpack zoals ik eerder beschreven heb (in je inventory) en pak je de volgende kist. Hier zit een teleport in. Teleport je boven op de meest linkse kist en voila je hebt het gehaald.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Nou de gouden tip kwam dus van Super_Ikke. ik wist dus gewoon niet dat je kon backflippen. Maar goed, nu dus wel.Op vrijdag 07 september 2001 13:50 schreef Super_Ikke het volgende:
draai je om en gebruik de backflip (2 keer backspace)
Iedereen bedankt
Pagina: 1