Deurbel met Google Nest Hub ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben van plan om een videodeurbel aan te schaffen. Ook heb ik 2 Google Nest Hubs en een aantal Google Nest speakers in huis. Het lijkt me daarom handig dat de videostream van de deurbel als iemand aanbelt automatisch op de Google Nest hubs in beeld komt.
Na wat onderzoek blijkt dat (voor zover ik kan vinden) alleen de Google Nest Doorbell deze functionaliteit heeft. Andere popupaire merken zoals Eufy kun je wel opvragen via de Nest hub, maar niet automatisch als er iemand aanbelt.

Kan iemand bevestigen dat de Google Nest doorbell inderdaad de enige is die werkt zoals ik omschrijf? Ik sta wel open voor suggesties voor andere merken, mochten die toch een betere keus zijn dan die van Google (ondanks ontbreken van de automatische video).

• Nootje256
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 10-10-2024
@Palomar, waar heb je uiteindelijk voor gekozen? Ik ben inmiddels ook op zoek, dus ben benieuwd naar jouw bevindingen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@Nootje256 heb nog niks gekozen. Kon toen niet heel veel alternatieven vinden en omdat zo'n deurbel ook best prijzig is het er maar even bij gelaten. Ben ook wel benieuwd hoe het er anno 2024 voor staat ;)