Zeekr 001 vs Model 3 Long range

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIwouterNL
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb een nieuwe baan en dat betekent ook een nieuwe auto. Tot nu toe heb ik 2 maal een Audi A3 geleased maar ben toe aan wat groters sinds de geboorte van mijn kleine meid een jaar geleden.

Ik heb het geluk dat er net een Model 3 SR+ uit 2019 in de pool vrij komt, deze zal ik dus (tegen 4% bijtelling) het komende jaar rijden. Echter zal ik na dat jaar een nieuwe auto moeten kiezen en de keuze is gevallen op 2 mogelijkheden, de Zeekr 001 Performance of de Model 3 Long Range. Nou is de Zeekr 001 nog erg nieuw en kan ik me voorstellen dat zaken zoals infotainment en software nog niet on par is met een Tesla. De styling en grootte van de auto spreken me wel heel erg aan. Heeft iemand er al in gereden en vergeleken met de nieuwe Model 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:38
Zie bestaande topic in dit forum:
Amersfoort in "Het grote Geely Zeekr 001 topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIwouterNL
Heb ik gezien en gelezen uiteraard, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:08

Bever!

3

Die zeekr performance is behoorlijk duur in de lease zie ik, zou checken of die budgettair past

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIwouterNL
Bever! schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:29:
Die zeekr performance is behoorlijk duur in de lease zie ik, zou checken of die budgettair past
Heb ik bekeken en past binnen budget. Bijtelling ligt wel stuk hoger dan de model 3 logischerwijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomason
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:52
IIwouterNL schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 18:28:
Ik heb een nieuwe baan en dat betekent ook een nieuwe auto. Tot nu toe heb ik 2 maal een Audi A3 geleased maar ben toe aan wat groters sinds de geboorte van mijn kleine meid een jaar geleden.

Ik heb het geluk dat er net een Model 3 SR+ uit 2019 in de pool vrij komt, deze zal ik dus (tegen 4% bijtelling) het komende jaar rijden. Echter zal ik na dat jaar een nieuwe auto moeten kiezen en de keuze is gevallen op 2 mogelijkheden, de Zeekr 001 Performance of de Model 3 Long Range. Nou is de Zeekr 001 nog erg nieuw en kan ik me voorstellen dat zaken zoals infotainment en software nog niet on par is met een Tesla. De styling en grootte van de auto spreken me wel heel erg aan. Heeft iemand er al in gereden en vergeleken met de nieuwe Model 3?
Ik heb recent in de Zeekr 001 gereden op het EV event op zandvoort, wel in de spec met luchtvering (Privilege) en die reed echt heerlijk. Ook de materialen, het formaat en de bouwkwaliteit was ik enorm van onder de indruk. Voelt als een volwassen auto aan.

Infotainment heb ik te weinig tijd mee gespeelt om echt een goed oordeel over te vellen.
Pagina: 1