Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een DDR5 SODIMM module
Mijn Asus Rog Zephyrus laptop heeft vanaf fabriek 16 GB in de vorm van twee geheugenmodules van 8 GB.
Een module is gesoldeerd het andere zit in een SODIMM slot.
Dit zit er nu in: uitvoering: Samsung M425R1GB4BB0-CQK
Ik wil graag het geheugen uitbreiden door de 8GB uit het SODIMM slot te vervangen door een 32 GB module.
Wat is je budget?
Ca eur 100. Minder is natuurlijk beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat om deze laptop:
uitvoering: ASUS ROG Zephyrus M16 GU603ZE-LS034W
Specifieke vragen die ik heb:
Is het zinvol om voor het neiuwere geheugen een module te selecteren die sneller is?
uitvoering: G.Skill Ripjaws F5-4800S3838A32GX1-RS is bv CL 38, maar het ingesoldeerde moduul is CL40. Gaat dat samen en levert dat iets op?
En heo zit het als het nieuwe moduul bv 5600 mt/s is (bv uitvoering: Kingston Fury Impact KF556S40IB-32)
Levert dat nog voordelen op?
Of kan ik net zo goed voor de goedkoopste optie gaan?
Op dit moment: uitvoering: Corsair Vengeance CMSX32GX5M1A4800C40 (maar ik wil even kijken of black friday toevallig ergens een scherpe aanbieding heeft.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik zoek een DDR5 SODIMM module
Mijn Asus Rog Zephyrus laptop heeft vanaf fabriek 16 GB in de vorm van twee geheugenmodules van 8 GB.
Een module is gesoldeerd het andere zit in een SODIMM slot.
Dit zit er nu in: uitvoering: Samsung M425R1GB4BB0-CQK
Ik wil graag het geheugen uitbreiden door de 8GB uit het SODIMM slot te vervangen door een 32 GB module.
Wat is je budget?
Ca eur 100. Minder is natuurlijk beter.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat om deze laptop:
uitvoering: ASUS ROG Zephyrus M16 GU603ZE-LS034W
Specifieke vragen die ik heb:
Is het zinvol om voor het neiuwere geheugen een module te selecteren die sneller is?
uitvoering: G.Skill Ripjaws F5-4800S3838A32GX1-RS is bv CL 38, maar het ingesoldeerde moduul is CL40. Gaat dat samen en levert dat iets op?
En heo zit het als het nieuwe moduul bv 5600 mt/s is (bv uitvoering: Kingston Fury Impact KF556S40IB-32)
Levert dat nog voordelen op?
Of kan ik net zo goed voor de goedkoopste optie gaan?
Op dit moment: uitvoering: Corsair Vengeance CMSX32GX5M1A4800C40 (maar ik wil even kijken of black friday toevallig ergens een scherpe aanbieding heeft.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!