Webwinkel verzending doos beschadigd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16
YouTube: webwinkel zending beschadigd

Stuurt webwinkel me een doucheset van 200 euro in de doos van de fabrikant. Geen omdoos. Doos behoorlijk beschadigd. Een kant heeft een gapend gat. Duidelijk te zien dat aan andere kant hetplakband/de zegel gewoon stuk is.

Dus ik denk, mooi dat ik dat niet ga openmaken, die gaat retour. "
"Waarom retourneer je deze items?
Product- en verzenddoos beide beschadigd"

Maar wat zijn de voorwaarden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Dw7VxwUy42ijbYblbIiCkjOF.png

8)7

Wat zijn jullie ervaringen in zo'n situatie?

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 14:59 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Maar je product is dus (mogelijk) niet beschadigd?
Waarom zou je die dan terug willen sturen? :P

[ Voor 7% gewijzigd door YakuzA op 31-10-2023 13:44 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:54

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

YakuzA schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:43:
Idd waarom zou je het terug sturen als het product verder compleet en in orde is.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
YakuzA schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:43:
Omdat ik die discussie met webwinkel niet wil aangaan. Normaal doe ik niet zó moeilijk, maar als het er een gat in de verpakking is kan er net zo goed een zakje met schroefjes pleite zijn, en weet ik dat niet. Ik vind dat ik toch op zijn minst een dichte verpakking mag verwachten.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 14:59 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:04
Ook wel eens gehad, de doos was beschadigd maar de inhoud was gewoon goed.
Daarom zit er ook een doos omheen.

Eerst de inhoud dus even controleren voordat je moeite om niets doet.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
Het feit dat die tweede zegel domweg ontbreekt doet mij vermoeden dat ik een product heb gekregen dat ook al een keer open is geweest. Sorry maar we hebben het hier over iets van 200 euro, ik ga dan niet laconiek doen. Ik heb betaald voor een nieuw product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:52

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb je webwinkel duidelijk gemaakt dat er geen omdoos om het product zat?
De keer dat ik een beschadiging meldde bij webwinkel (verkoper via het platform van webwinkel, niet fulfillment door webwinkel) gaf men aan dat een omdoos vereist is tenzij de verzender aan kan geven/tonen dat de originele door verzendwaardig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:00 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:52
Kijk gewoon even of het compleet en naar wens is. Zo niet dichtplakken en retour. Bij webwinkel zijn ze niet zo lullig als bij bijvoorbeeld een CoolBlue. Bij beide al eens meegemaakt en alleen CB probeerde van hun eigen fout een paar tientjes van mij af te pikken. Is ze niet gelukt trouwens. Sindsdien bestel ik zoveel mogelijk bij Bol en Amazon omdat die processen ingekaderd hebben die enigzins in de buurt van klantenservice komen.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 13:55:
Het feit dat die tweede zegel domweg ontbreekt doet mij vermoeden dat ik een product heb gekregen dat ook al een keer open is geweest. Sorry maar we hebben het hier over iets van 200 euro, ik ga dan niet laconiek doen. Ik heb betaald voor een nieuw product.
Dat is onderdeel van altijd mogen retourneren. En ja, dan mag jij inderdaad ook iets retourneren wat verder prima is, maar is het niet heel veel makkelijker gewoon die doos nu open te maken, je hebt de foto er al van (neem ik aan), en te kijken of alles erin zit en in welke staat?

Ik had tijdje geleden een nieuwe bureaustoel gekocht. De bezorger wist mijn nummer niet te vinden, en heeft een tijd rondgesleept met dat ding. En je kan je voorstellen, een bureaustoel is redelijk gewicht, een bureaustoel in een grote doos is onmogelijk te tillen zo ongeveer. Het goede nieuws voor de bezorger: Toen hij mij had gevonden was er weinig doos meer over. Dus uiteraard paar fotos gemaakt, goed gekeken of alles erin zat, en verder ding in elkaar gezet en er blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Sissors schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:03:
[...]

Dat is onderdeel van altijd mogen retourneren. En ja, dan mag jij inderdaad ook iets retourneren wat verder prima is, maar is het niet heel veel makkelijker gewoon die doos nu open te maken, je hebt de foto er al van (neem ik aan), en te kijken of alles erin zit en in welke staat?
Nee, zulke producten worden bij webwinkel met korting verkocht. Dus die vlieger gaat niet op.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:00 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:07
Waarom maken mensen het zichzelf soms zo moeilijk? Kijk gewoon of het doucheset in orde en compleet is.
Zoja, prima! Zoniet, stuur hem retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:47

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik zou checken of alles in de doos zit, zoniet retourneren en foto's achter de hand hebben mochten er wat van zeggen over de staat van de doos.

Zit alles er in en ongebruikt zoals nieuw dan gewoon houden waarom moeite voor een puntgave doos die je waarschijnlijk toch weggooid.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:31

DataGhost

iPL dev

Als je een doos had gekocht was ik het met je eens. Maar je hebt een doucheset gekocht. De verpakking "is al kapot" dus of jij hem wel of niet openmaakt maakt in dat opzicht weinig verschil meer. Dan is het toch triviaal om even te kijken of alles erin zit volgens de paklijst? Als dat niet zo is kan je het terugsturen, maar anders ben je nutteloos een pakket twee keer heen en weer aan het sturen om straks precies hetzelfde te ontvangen met als enige verschil de doos, die toch binnen 10 minuten bij het oud papier ligt. Bovendien mag je nog een paar dagen wachten tot die binnen is. Zelf weten hoor.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
sorry, maar je bent de definitie van een 'lastige klant'. je gaat het nu onnodig ingewikkeld maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:41
Gewoon even contact opnemen met webwinkel is meer moeite dan een topic aanmaken?

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
Lexo schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:24:
Gewoon even contact opnemen met webwinkel is meer moeite dan een topic aanmaken?
Nou mijn vraag is alleen: "Wat zijn jullie ervaringen". Vandaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:40
Ik heb betaald voor een nieuw product.
Als dat bij het openen en controleren niet zo blijkt de zijn, kom je er gewoon uit met webwinkel.
Zeker als je vaker bij hun koopt, zijn zij zeer makkelijk in dit soort dingen.
Dat webwinkel gigantisch makkelijk is en je er echt wel uitkomt. Neem anders gewoon contact op via de chat, en leg de situatie uit, en volg hun instructies, waarschijnlijk zeggen zij dat het allemaal prima is en goed komt, en dan heb jij dat digitaal op papier staan.

[ Voor 46% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:01 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:31

DataGhost

iPL dev

psy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

Daar is de shopsurvey voor, of vergis ik me nu?

[ Voor 19% gewijzigd door DataGhost op 31-10-2023 15:31 . Reden: Shop weggehaald, doh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 07:06

Grannd

da Granndest

[...]

Had een keer een lego-doos als sinterklaaskado gekocht bij Amazon die in zo'n papieren zak verzonden was, die doos was best wel beschadigd.
Gewoon teruggestuurd met als reden dat de doos beschadigd was en niet meer geschikt was als cadeau, geld teruggekregen en bij de Intertoys de doos opnieuw gehaald.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• psy
Ik verbaas me wel een beetje over hoe makkelijk sommigen hier erover denken. Ik ben normaal gesproken echt geen lastige klant en retourneer echt zelden. Maar dit vind ik gewoon niet kunnen. Beschadigde verzending en een reeds geopende doos. Daar betaal ik niet voor.

Maar goed.

Ik heb net even met webwinkel gebeld.
Daar werd me nog een optie aangeboden waar ik op in ben gegaan.
Product openmaken, snel controleren op beschadingen/incompleet. Heb ik gedaan met webwinkel aan de lijn. Ze boden me 60 euro korting aan.

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 31-10-2023 15:02 ]

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:03

Barrycade

Through the...

Goh, dus je had dit ook als eerste kunnen doen en daarna even een positieve shop review kunnen typen hier. Maar fijn dat je een complete douche set hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
Barrycade schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:36:
Goh, dus je had dit ook als eerste kunnen doen en daarna even een positieve shop review kunnen typen hier. Maar fijn dat je een complete douche set hebt.
Ja dat had gekund.
Maar ik kreeg die webwinkel niet te pakken, ik kwam niet door hun telefoonmenu heen. Moest drie nummers intikken, en bam, verbinding weg. En raakte enigzins gefrustreerd. En vroeg dus daarom hier dus om ervaringen.
En toen belde die webwinkel MIJ opeens terug. En werd het opgelost.

Maar blijkbaar vinden velen het nodig om hier de moraalridder te gaan uithangen wat ik jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb de naam van de webwinkel uit de TS, titel en een aantal reacties verwijderd conform het SF Beleid.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:04:
[...]

Nee, zulke producten worden bij [Mbr]webwinkel[/] met korting verkocht. Dus die vlieger gaat niet op.
Bij zwaar beschadigde dozen: Ja. Maar gewoon opengemaakte dozen worden vaak genoeg opnieuw verkocht. Als het netjes is teruggestuurd, zal het vaak genoeg als nieuw opnieuw verkocht worden. Want hij is nog nieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:47:
[...]
Maar blijkbaar vinden velen het nodig om hier de moraalridder te gaan uithangen wat ik jammer vind.
Euhm, zeggen dat ik gewoon de doos had geopend om te kijken hoe hij eruit ziet, is nu al moraalridder spelen? Tja...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Flink beschadigde dozen accepteer ik ook niet. Of het bestelde in orde is kun je lang niet altijd visueel beoordelen, wel of het compleet is, maar veel meer ook niet.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Als bij mij een doos flink beschadigd aankomt, dan neem ik hem al niet eens aan bij de deur. Dan zeg ik tegen de bezorger, is beschadigd stuur maar retour afzender. Dan is er ook direct geen discussie met de webshop want ik heb het product niet aangenomen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik krijg zo vaak dingen in de doos van de fabrikant, niet zo boeiend als het artikel zelf onbeschadigd is. Helemaal snappen van de webshop doe ik het ook niet, want met retourzendingen wordt het lastiger als die doos beschadigd is (lastiger voor hun).

Op zich met verzenden neemt het natuurlijk minder plek in en de doos biedt meestal ook al wel genoeg bescherming.

Ik zou gewoon een foto van de doos maken voor ik hem open maak.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 31-10-2023 15:13 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:09:
Als bij mij een doos flink beschadigd aankomt, dan neem ik hem al niet eens aan bij de deur. Dan zeg ik tegen de bezorger, is beschadigd stuur maar retour afzender. Dan is er ook direct geen discussie met de webshop want ik heb het product niet aangenomen.
Die keuze heb ik tegenwoordig vaak niet eens. Het wordt gewoon in de voortuin neergezet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
FirePuma142 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:16:

Die keuze heb ik tegenwoordig vaak niet eens. Het wordt gewoon in de voortuin neergezet,
Als een product bij mij voor de deur wordt gezet omdat ik er niet ben, dan geef ik het gewoon op als niet ontvangen. Er zijn genoeg andere mogelijkheden zoals bij de buren, afhaalpunt of gewoon volgende dag terugkomen. Ik ben daar echt heel resoluut in. Je zal zien hoe snel de chauffeurs daarmee stoppen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:09:
Ik heb hier geen ervaring mee, accepteren bezorgers dat zomaar? En gaat dat altijd goed? Je hoeft bijna nooit te tekenen voor pakketjes dus ik vraag me af wat er gebeurt als een pakket toch op "bezorgd" komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FirePuma142 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:16:
[...]

Dat is waar, bij mij wordt het ook gewoon in de tuin gegooid (over de muur) als het thuis geleverd wordt (standaardinstellingen staan dat het naar een postpunt moet).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:21:

Ik heb hier geen ervaring mee, accepteren bezorgers dat zomaar? En gaat dat altijd goed? Je hoeft bijna nooit te tekenen voor pakketjes dus ik vraag me af wat er gebeurt als een pakket toch op "bezorgd" komt te staan.
Je bent niet verplicht om een pakketje aan te nemen, die mag je gewoon weigeren en dan moeten ze hem retour sturen. Kan soms wat vervelend zijn voor zo'n chauffeur, maar het komt gelukkig bijna nooit voor.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

Als een product bij mij voor de deur wordt gezet omdat ik er niet ben, dan geef ik het gewoon op als niet ontvangen. Er zijn genoeg andere mogelijkheden zoals bij de buren, afhaalpunt of gewoon volgende dag terugkomen. Ik ben daar echt heel resoluut in. Je zal zien hoe snel de chauffeurs daarmee stoppen.
Been there, done that. Het interesseert ze niet. Er is wel eens een pre-order HTC Vive onverwacht verzonden terwijl ik op vakantie was. Die werd ook gewoon voor de deur gezet. Die is uiteindelijk door de bezorger weer opgehaald. Hoe dan ook, er staat een camera op de voortuin, dus in het geval van een vermist pakket kan ik prima aantonen dat niemand het heeft aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:18
ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:20:
[...]

"Gewoon"? Wat doe je dan met het pakket, laat je tot in de eeuwigheid buiten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Een week en daarna gaat het de kliko in.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:18
ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:31:
Een week en daarna gaat het de kliko in.
Je kan ook het pakket oppakken en een klacht indienen voor de volgende keer toch? Of gooi jij liever je nieuwe videokaart in de kliko uit principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
jugger naut schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:55:

Je kan ook het pakket oppakken en een klacht indienen voor de volgende keer toch? Of gooi jij liever je nieuwe videokaart in de kliko uit principe?
Er zijn bij mij meerdere keren pakketten voor de deur gezet die vervolgens als ik thuis kom nergens terug te vinden zijn. Paar maanden geleden nog gehad met een bestelling van 225 euro bij de Intertoys. Klacht ingediend bij Intertoys, die laten onderzoek instellen bij DHL. DHL zegt is afgeleverd, maar weigerde verdere details te geven. Intertoys gaat daar in mee en ik krijg geen geld terug en geen nieuwe zending.

Zelfs de keren dat ik bij DHL aangaf online ben niet thuis, graag afleveren bij afhaalpunt werd het gewoon voor mijn deur gezet. Dit is mij nu meerdere keren overkomen, ook een keer bij PostNL. Ik trap daar niet meer in.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
ReVision. schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:00:
[...]

Er zijn bij mij meerdere keren pakketten voor de deur gezet die vervolgens als ik thuis kom nergens terug te vinden zijn. Paar maanden geleden nog gehad met een bestelling van 225 euro bij de Intertoys. Klacht ingediend bij Intertoys, die laten onderzoek instellen bij DHL. DHL zegt is afgeleverd, maar weigerde verdere details te geven. Intertoys gaat daar in mee en ik krijg geen geld terug en geen nieuwe zending.

Zelfs de keren dat ik bij DHL aangaf online ben niet thuis, graag afleveren bij afhaalpunt werd het gewoon voor mijn deur gezet. Dit is mij nu meerdere keren overkomen, ook een keer bij PostNL. Ik trap daar niet meer in.
Heb een jaartje geleden ook meegemaakt dat DHL een pakket had afgeleverd, alleen NIET aan ons.
Ja, wat dan? Ik kan moeilijk alle huizen in de straat afgaan behalve de buren.
Maar dan moet je dus gaan "bewijzen" dat je het niet gekregen hebt, wat eigenlijk niet te bewijzen valt. Altijd lastig. Uiteindelijk heeft de webshop (ja dezelfde als waar dit topic over ging ;)) het gewoon opnieuw gestuurd.

offtopic:
ik zou die webshopnaam weghalen anders komt Yorinn weer met de bezem erdoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
TS heeft gewoon gelijk. Ik zou het ook terugsturen.

Een omdoos zou ik ook willen. Soms wil je de doos compleet / onbeschadigd te hebben, zodat je wellicht het product kan doorverkopen met doos etc.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed dat niet iedereen op het filmpje heeft geklikt, want ik zou ook mijn bedenkingen hebben over de inhoud want op het controleren van de inhoud (zegel verbreken) daarmee verspeel je (soms) ook je recht op retourneren.

Online bestellen doe ik al (bijna) niet meer maar soms kreeg ik ook de vraag of het ook zonder om-doos verstuurd mocht worden, hier heb ik voor bedankt want net zoals de inhoud ben ik ook zuinig op de originele doos zoals bij een Xbox, Switch of PlayStation

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:38:
Ik vermoed dat niet iedereen op het filmpje heeft geklikt, want ik zou ook mijn bedenkingen hebben over de inhoud want op het controleren van de inhoud (zegel verbreken) daarmee verspeel je (soms) ook je recht op retourneren.
je mag een product (tenzij een hygiëne product of op maat gemaakt) altijd binnen 14 dagen retourneren. Een douchekop is zeker niet op maat gemaakt of een hygiëne product in die zin van het woord.
Online bestellen doe ik al (bijna) niet meer maar soms kreeg ik ook de vraag of het ook zonder om-doos verstuurd mocht worden, hier heb ik voor bedankt want net zoals de inhoud ben ik ook zuinig op de originele doos zoals bij een Xbox, Switch of PlayStation
Jeetje, ik zou een pakhuis moeten afnemen als ik van alles de originele doos ga bewaren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10

Ik heb hem bekeken en zolang het product goed is is er weinig aan de hand zou met liefde voor elk pakket dat ik ontvang 25% korting krijgen voor een beschadigde doos.

En bewaar bar weinig dozen. Die van mijn Xbox is na enkele maanden overnachten in de schuur ook gewoon meegegaan met oud papier.

Niet iedereen hecht evenveel waarden aan een unboxing experience en is ook niet zo bang om kapot product terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

[...]

Mijn ervaring met deze webwinkel is dat ze werkelijk nooit moeilijk doen en altijd klaar staan om shit op te lossen, zeker als het om dit soort zaken gaat.
(wellicht dat ze soepeler zijn bij premium klanten, geen idee)

[ Voor 8% gewijzigd door paQ op 14-11-2023 09:56 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

...want op het controleren van de inhoud (zegel verbreken) daarmee verspeel je (soms) ook je recht op retourneren.
nooit

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Pagina: 1