Wij willen onze slaapkamers voorzien van een (multi)split airco. Ten eerste om in de zomer de luchtvochtigheid naar beneden te krijgen en de slaapkamers nog iets terug te koelen (wij koelen met een lucht/water warmtepomp icm vloerververwarming). Ten tweede om in de winter een slaapkamer snel te verwarmen als de kinderen er willen spelen of huiswerk willen maken.
Mijn vraag
Welke wandmodel binnenunits hebben een leidingdoorvoer aan de bovenkant? De leidingen moeten door het (breedplaat)plafond naar een plat dak waar de buitenunit(s) komen staan. Ik wil een mooie oplossing, dus geen leidingen of leidingkokers in het zicht.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind vooral binnenunits met leidingdoorvoer aan zijkant of achterkant. Precies wat ik niet zoek.
Mijn vraag
Welke wandmodel binnenunits hebben een leidingdoorvoer aan de bovenkant? De leidingen moeten door het (breedplaat)plafond naar een plat dak waar de buitenunit(s) komen staan. Ik wil een mooie oplossing, dus geen leidingen of leidingkokers in het zicht.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik vind vooral binnenunits met leidingdoorvoer aan zijkant of achterkant. Precies wat ik niet zoek.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?