Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd
Bedankt voor je feedback! Even een dubbelcheck: je bedoelt de prijsalert voor V&A-aanbod, dus de e-mail die begint met "V&A-aanbod voor ...."?ColonelPhantom schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:18:
1. Welk probleem ervaar je?
De notificatiemails in plain text voor V&A-aanbiedingen bevat zeer weinig informatie t.o.v. de HTML versie.
2. Waarom is dat een probleem?
Mijn mailclient staat op standaard plaintext weergeven ingesteld, en sommige mailclients kunnen zelfs geen HTML weergeven.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Elke keer als ik een dergelijke notificatiemail krijg.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
De informatie komt ook in de plaintext versie van de mail te staan.
Missende informatie is bijvoorbeeld:
- omschrijving excerpt
- prijs
- adverteerder score
Ja, het gaat inderdaad om de V&A prijsalerts.
Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd
Late reactie, maar niet vergeten
Ik heb even naar de plain text mails gekeken van de prijsalerts. Ik begrijp wat je bedoelt. Ook voor de reguliere prijsalerts geldt dat er in de plain text minder informatie staat dan in de HTML-versie, zoals de 3 shops met de laagste prijs.
Hoewel dit uitgebreider en beter zou kunnen, gaan we hier geen tijd in stoppen. De reden hiervan is dat plain text relatief weinig gebruikt wordt en dat de informatie die je in dit geval zoekt met één extra klik op te vragen is. We focussen daarom liever op andere verbeteringen in de Pricewatch die meer waarde toevoegen voor al onze gebruikers
Hoewel dit uitgebreider en beter zou kunnen, gaan we hier geen tijd in stoppen. De reden hiervan is dat plain text relatief weinig gebruikt wordt en dat de informatie die je in dit geval zoekt met één extra klik op te vragen is. We focussen daarom liever op andere verbeteringen in de Pricewatch die meer waarde toevoegen voor al onze gebruikers
Dit topic is gesloten.