7110 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb met het programma Oxygen Phonebook Manager for Nokia 7110 een aantal telefoonnummers in mijn telefoonlijst gewijzigd, en toen ik de wijzigingen wilde opslaan, werd het hele phonebook terug naar de telefoon geschreven. Terwijl het programma bezig was alles terug te zetten, liep de telefoon vast. De telefoon wilde niet meer uit dus heb ik uiteindelijk de accu verwijderd en er opnieuw ingezet. Nu heb ik alleen het volgende probleem: als ik de telefoon aanzet, dan "start" ie niet op :(. Het display licht op, alle pixels worden even zwart en dan weer licht, en verder gebeurt er niets. Normaal zou het Nokia-logo met die twee handen moeten verschijnen.
Ik kan nog wel verbinding maken met een datakabel terwijl de telefoon nog niet helemaal opgestart is...

Weet iemand wat ik kan doen om dit te fixen?

Alvast bedankt...

Verwijderd

kheb dan geen verstand van nokia's maar het lijkt erop dat je telefoon gewoon een goede stoot heeft gehad op software gebied :)
gewoon even terug gaan naar de dealer en telefoon laten maken als er nog garantie op zit ?
of anders laten maken bij nokia om zelf het probleem op te gaan lossen word denk ik moeilijker.

Verwijderd

Via een datakabel met non-nokia software standaard taken uitvoeren is toch gewoon toegestaan volgens de garantie?
En als het niet de schuld van het programma is dat de software gemold is, zouden ze gewoon garantie moeten geven.
Met een beetje geluk flashen ze hem gewoon weer bij zo'n servicepunt.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Topicstarter
Op woensdag 05 september 2001 21:37 schreef johnny appleseed het volgende:
Via een datakabel met non-nokia software standaard taken uitvoeren is toch gewoon toegestaan volgens de garantie?
En als het niet de schuld van het programma is dat de software gemold is, zouden ze gewoon garantie moeten geven.
Met een beetje geluk flashen ze hem gewoon weer bij zo'n servicepunt.
Gaat dat geen geld kosten dan, dat flashen? Hij is namelijk ouder dan 1 jaar...

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 23:25 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Gaat dat geen geld kosten dan, dat flashen? Hij is namelijk ouder dan 1 jaar...
Ik dacht dat nokia levenslang aan softwareupdates deed, maar anders bel je ff naar nokia ofzo (staat vast wel een telefoonnummer in een van die 30 boekjes die je hebt gehad :)).

[edit]<blockquote><font size=1>quote (bron www.nokia.nl):</font><hr>Service Support Line Mobiele Telefoons
Voor vragen of klachten over uw mobiele telefoon kunt u contact opnemen met de "Service Support Line".
U kunt de "Service Support Line" bereiken op het gratis telefoonnummer 0800-0232155 of faxen naar 00 32 14 40 07 26. [/quote] :)

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Als je software versie < 4.82 dan kun je problemen krijgen met Oxygen. Word ook aangegeven op de site van [url=www.oxygensoftware.com]oxygen[url] Ik heb het programma gekocht en ben er zeer tevreden over, het probleem dat jij had heeft mijn broertje gekregen van FoneSync. (het meegeleverde prog van Nokia). Als je club Nokia lid bent en je telefoon is niet ouder dan een jaar, kost een software update niks, daarna is het afhankelijk van welk servicepoint je naar toe gaat.
volgens mij kunnen ze het in de nokia store (a'dam en r'dom)
meteen doen. maar dat kun je beter even navragen.

veel suc6.

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Nokia geeft levenslang gratis firmware updates op z'n telefoons als je het bij een officieel servicepoint laat doen. Adressen zijn te vinden op www.nokia.com. Ik heb laatst 3 7110's laten updaten waarvan de oudste firmware had uit 1997. So there :)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1