"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Hij is idd erg relax. De bediening is echt gemakkelijk! Je kunt echt overal op zoeken naar tracks. Alleen vind ik hem lomp en lelijk. Bovendien kan hij niet geflashed worden en sowieso geen WMA aan.
Ik wacht op de Iriver 250 (zal wel de riovolt 2 worden). Die heeft er echt ALLES opzitten, is niet groot voor een mp3cdspeler en ziet er stoer uit (vooral vette afstandsbediening
).
http://www.greycommerce.com/iriver2.htm
Een groot nadeel van de Riovolt/Soul is dat die geen oplader heeft ingebouwd. Bovendien is de bediening bij de Havin wel veel mooier.
Ik wacht op de Iriver 250 (zal wel de riovolt 2 worden). Die heeft er echt ALLES opzitten, is niet groot voor een mp3cdspeler en ziet er stoer uit (vooral vette afstandsbediening
http://www.greycommerce.com/iriver2.htm
Een groot nadeel van de Riovolt/Soul is dat die geen oplader heeft ingebouwd. Bovendien is de bediening bij de Havin wel veel mooier.
Ja, maar als alles naar wens werkt hoef je toch niet te flashen. Daarnaast heb ik geen WMA-bestanden, maar dat ligt natuurlijk aan de gebruiker.
Het enige minpuntje dat ik kan vinden is dat er geen hoesje bij zit. Maar dat is morgen zo opgelost.
Het enige minpuntje dat ik kan vinden is dat er geen hoesje bij zit. Maar dat is morgen zo opgelost.
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
nice... Ziet er echt heel mooi uit, maar ik ben die grote lompe dingen zatOp woensdag 05 september 2001 20:20 schreef Mahena het volgende:
Nu heb ik deze dus net binnen gekregen, en hij bevalt zeer goed. Hij pakt normale audio-cd's, cd-rw en 80 min. CD's en CD-rw.
[afbeelding]
Een review staat op Neoseeker.
Ik kan hem van harte aanbevelen.
[topic=220611/1]
Verwijderd
HEY! jij hebt 3 lege cd's gehad!!!!Op woensdag 05 september 2001 20:20 schreef Mahena het volgende:
Nu heb ik deze dus net binnen gekregen, en hij bevalt zeer goed. Hij pakt normale audio-cd's, cd-rw en 80 min. CD's en CD-rw.
[afbeelding]
Een review staat op Neoseeker.
Ik kan hem van harte aanbevelen.
Hmm, ik zou denken dat als je een 8cm mp3cdspeler wilt, dat je dan ook echt een 8cm mp3cdspeler wilt en dus geen minidisc...Op vrijdag 07 september 2001 12:47 schreef Der_Kaiser het volgende:
als je een 8cm mp3cdspeler wilt, zou ik zeker een minidisk nemen
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
nee idd, ik heb een minidisc en heb nou die 8cm mp3cdspeler besteld omdat dat net ff wat sneller opneemt (je brand 3 uur muziek in 4 min op zo'n 8 cm schijfje tegen 1:1 min opnemen van minidisc DAT ZUIGT!!! (uit ervaring..))Op vrijdag 07 september 2001 16:18 schreef Gugger het volgende:
[..]
Hmm, ik zou denken dat als je een 8cm mp3cdspeler wilt, dat je dan ook echt een 8cm mp3cdspeler wilt en dus geen minidisc...
deze 8 cm roeleert trouwens (afst. bed. met display met tracknamen...) en VET klein... + betere ESP dan die beatman of de Expanium 8cm...........
Pagina: 1