Toon posts:

webserver software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg zeer binnekort adsl internet, en dan zal ik een pc 24/7 met internet verbinden. Nu weet ik dat het mogelijk is om een site te draaien die op je eigen pc/server staat. Dus dat je gewoon je ip adres invoert, en dat je dan naar je Site (die op je eigen pc staat) gaat. Weet iemand hier goeie software voor? Btw de pc die hier voor gebruikt wordt zal onder windowx xp lopen.

AL vast bedankt,

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:04
Apache, IIS, PWS, Xitami, OmniHTTPd

kies maar.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

En dan hebben we natuurlijk ook nog Sambar www.sambar.com. Bevalt me prima en ik zou noot meer terug willen naar Apache.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu wel easyphp (daar zit ook apache in) maar daarmee is het toch niet mogelijk om van af een andere pc die pagina's die in de www dir staan te bekijken of wel?

Ik had ergens al gelezen over Xitami en ik was naar hun site gegaan, maar ik kon nergens een download vinden, en die moet er toch zijn. www.imatix.com

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kicked.to/HWS :)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 21:52
Op woensdag 05 september 2001 20:22 schreef Tampie2000 het volgende:
Apache, IIS, PWS, Xitami, OmniHTTPd

kies maar.
Voor een newbie is IIS wel simpel.. helemaal nu met die patch(lees wizard).. ligt er ook aan wat je wil gaan doen...

MS OS --> PWS, IIS en OmniHttpd (die Omni weet ik effe niet zeker)Dus voor de ASP sites en de gewone html perfect

Linux --> Apache (voor PHP en MySQL)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 05 september 2001 20:23 schreef Exploited het volgende:
En dan hebben we natuurlijk ook nog Sambar www.sambar.com. Bevalt me prima en ik zou noot meer terug willen naar Apache.
Mag ik deze even onderschrijven?
ASP,PHP, cgi, CF,Java Servlet API, SSL, kan allemaal..
+ (licensed versie tenminste) [web]mailserver,DNS,webdav..
Niet verkeerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 20:24 schreef izoman het volgende:
Ik heb nu wel easyphp (daar zit ook apache in) maar daarmee is het toch niet mogelijk om van af een andere pc die pagina's die in de www dir staan te bekijken of wel?

Ik had ergens al gelezen over Xitami en ik was naar hun site gegaan, maar ik kon nergens een download vinden, en die moet er toch zijn. www.imatix.com
Xitami is echt een geweldige HTTP-server, makkelijk te configureren , superstabiel en op (haast) elk platform te verkrijgen :) Je kan Xitami downen alhier (normaal hoort dat ook te kunnen via xitami.com, maar die kan ik nu even niet bereiken)

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
<offtopic> wat voor http-server zouden ze draaien? :)</offtopic>

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Al je een simpel paginatje wilt hosten en helemaal niet van configureren houd, is er ook nog AnalogX Simple Server.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:17

me1299

$ondertitel

Sambar ruled :7

Draait m'n hostedscripts op :)

Niet dat die site klaar is maar een paar subdomains wel ;)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Pagina: 1