Mijn moeder van 80 heeft een ipad en nog 2 oude ipads die volgens mij ook haar icloud account bevatten. Echter staan op deze oude ipads foto's die niet gesynched worden met haar nieuwe ipad (en visa versa). Geen idee waarom. Ook bevat de oude ipad albums die ooit vanaf de pc via itunes erop gezet zijn.
Intussen heeft pa ook een ipad met foto's erop en hij wilt graag de foto's van ma erbij hebben.
Ik zit nu dus met 4 ipads met ieder hun eigen verzameling foto's.
Ben zelf een windows persoon dus vind het lastig hoe ik dit gefixed krijg. De iphone van ma synched wel netjes met haar nieuwste ipad.
Hoe krijg ik de foto's van de oude ipads af voordat deze het loodje leggen.
Ik dacht weet je wat ik zet alles over naar mijn eigen pc en sorteer daar de boel wel uit en zet dan alles op de 2 nieuwe ipads terug maar dat gaat niet zo makkelijk. Ik kan wel alle foto's met de app foto's kopieren maar dan ben ik alle album structuur kwijt. Is er een programma die de albums van een ipad om kan zetten in mappen op een pc?
Of hoe kan ik anders foto's tussen 2 icloud accounts gelijk krijgen?
Iemand een idee of suggestie?
Loop al 2 avonden te googlen maar kom er niet uit.
Intussen heeft pa ook een ipad met foto's erop en hij wilt graag de foto's van ma erbij hebben.
Ik zit nu dus met 4 ipads met ieder hun eigen verzameling foto's.

Ben zelf een windows persoon dus vind het lastig hoe ik dit gefixed krijg. De iphone van ma synched wel netjes met haar nieuwste ipad.
Hoe krijg ik de foto's van de oude ipads af voordat deze het loodje leggen.
Ik dacht weet je wat ik zet alles over naar mijn eigen pc en sorteer daar de boel wel uit en zet dan alles op de 2 nieuwe ipads terug maar dat gaat niet zo makkelijk. Ik kan wel alle foto's met de app foto's kopieren maar dan ben ik alle album structuur kwijt. Is er een programma die de albums van een ipad om kan zetten in mappen op een pc?
Of hoe kan ik anders foto's tussen 2 icloud accounts gelijk krijgen?
Iemand een idee of suggestie?
Loop al 2 avonden te googlen maar kom er niet uit.