Hallo forumleden ,we zijn verhuisd en beneden en boven(worden niet gebruikt)vloerverwarming liggen.De cv ketel is een Intergas HRE 24/28 CW4(2017)met een ltv vvw verdeler(10 groepen)hierop zitten op de aanvoer van de verdeler op elke groep flowmeters en op de retour van de verdeler op elke groep thermische motoren
Nu viel mijn op dat als ik de temperatuur een halve graad omhoog zet de ketel 5 min draait en dan weer uitgaat de pomp een paar min nadraai en stop..Dan na een min of 10 weer aangaat en dan hetzelfde gebeurd als de vorige sessie!
Mijn vraag is of dit zo hoort?
Zelf dacht ik dat de ketel gewoon doordraait tot de gevraagde temperatuur van de thermostaat.
Hoor graag hoe het hoort
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HX9N8Pnymp5En04FibQLL5lU.webp?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TReHkqZqUikmJQ1HxcqoTg9d.webp?f=user_large)
Nu viel mijn op dat als ik de temperatuur een halve graad omhoog zet de ketel 5 min draait en dan weer uitgaat de pomp een paar min nadraai en stop..Dan na een min of 10 weer aangaat en dan hetzelfde gebeurd als de vorige sessie!
Mijn vraag is of dit zo hoort?
Zelf dacht ik dat de ketel gewoon doordraait tot de gevraagde temperatuur van de thermostaat.
Hoor graag hoe het hoort
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HX9N8Pnymp5En04FibQLL5lU.webp?f=user_large)
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TReHkqZqUikmJQ1HxcqoTg9d.webp?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door leobox58 op 01-11-2023 11:55 ]
:strip_exif()/f/image/MCsXxrvfz3vZPZTRRHS9dUW4.jpg?f=fotoalbum_large)