Werkt de zaklamp nog?
Zoja, niks aan doen.
Solderen kan wel, is alleen wel lastig. Er is ook een kans dat er componenten aan de andere kant loskomen.
Waarschijnlijk is dat stukje een bescherming dat je de batterij er niet verkeerd om erin kan steken.
Zoja, niks aan doen.
Solderen kan wel, is alleen wel lastig. Er is ook een kans dat er componenten aan de andere kant loskomen.
Waarschijnlijk is dat stukje een bescherming dat je de batterij er niet verkeerd om erin kan steken.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hij werkt inderdaad nog wel.thijsco19 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:03:
Werkt de zaklamp nog?
Zoja, niks aan doen.
Dat is dus precies wat ik deed toen hij eruit vielthijsco19 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:03:

Nu je weet hoe de batterij erin moet, zou ik er verder niks mee doen.
Lekker gebruiken.
Als de lamp trouwens nieuw is zou je contact kunnen opnemen met de winkel of als de lamp al wat ouder is direct met de fabrikant om een nieuwe driver te vragen. Mocht deze ooit eens stuk gaan zou je kunnen proberen om de driver te vervangen.
Lekker gebruiken.
Als de lamp trouwens nieuw is zou je contact kunnen opnemen met de winkel of als de lamp al wat ouder is direct met de fabrikant om een nieuwe driver te vragen. Mocht deze ooit eens stuk gaan zou je kunnen proberen om de driver te vervangen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Bij mij was hetzelfde gebeurd met een oude Klarus zaklamp. Lekker zo laten, want het is alleen bedoeld als reverse-polarity protection.
Dus om geen kortsluiting te maken als je de batterij er per ongeluk achterstevoren in doet.
Dus om geen kortsluiting te maken als je de batterij er per ongeluk achterstevoren in doet.
Mijn website: eneloop101
Solderen lijkt me lastig,
Ik zou het met een geleidende lijm vast zetten.
Dat hebben ze in het verre oosten waarschijnlijk ook gedaan.
Ik zou het met een geleidende lijm vast zetten.
Dat hebben ze in het verre oosten waarschijnlijk ook gedaan.
Bij mijn Fenix E99 Ti is het zelfde onderdeeltje afgebroken. Hij doet het nog gewoon en ik wist niet waar het voor diende dus ik heb het onderdeeltje in de originele doos gedaan en gebruik het lampje zonder dit stukje metaal.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Pagina: 1