Jaloezieën/gordijnen kwantum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef CB
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 10:20
Iemand ervaring met lamellen en gordijnen van de kwantum?
Mijn vriendin is een offerte gaan vragen voor bijna heel het huis, deels lamellen en deels gordijnen. 11 ramen waarvan 2 grote ramen. Prijs is 3.400 euro incl btw zonder plaatsing.
Is de kwaliteit goed bij kwantum of iemand die bedrijven kan aanraden die prijs/kwaliteit goed zijn maar niet té duur.

Betreft de houten jaloezieën met 6cm latjes bij kwantum.

7.290 wp | Geothermische WP Thermia Calibra 7 | HASS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:55
Veneta (heb geen aandelen).

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JMb91
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-04 19:08
Wij hebben al altijd gordijnen van de Kwantum en zijn er altijd zeer tevreden over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:08
Wij zijn er heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:14
Afgelopen jaar 2 gordijnen gehaald bij de kwantum. Geen probleem. Als het mis gaat ligt het toch echt aan jezelf door niet goed te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16:03
Hier ook het grootste deel van het huis met van alles en nog wat voor de ramen gehangen van de Kwantum en tevreden. Vind het prijsverschil met een speciaalzaak echt schrikbarend terwijl de kwaliteit niet zover uiteen loopt.

Tip; bij de Kwantum hebben ze heel vaak korting op raambekleding, zou daar op wachten voordat je bestelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-04 18:05
Ik heb na een adviesgesprek en inmeting van Kwantum aan huis gordijnen bij Kwantum besteld. Vier weken later werden deze geleverd. Bleek dat de beste adviseur een te grote marge had genomen op de lengte en het atelier had de gordijnen ook nog eens een paar centimeter te kort gemaakt, dus dat zag er niet uit. Ik heb daar toen over geklaagd en men zou de gordijnen opnieuw maken. Daar kon helaas geen prioriteit aan worden gegeven, dus ik moest wederom vier weken wachten. De overige gordijnen waren qua lengte goed, maar vielen erg wijd. Daar heb ik ook over geklaagd en het advies gekregen dat het zo een aantal maanden kon duren voordat ze goed zouden hangen. Drie maanden later ben ik uit blijvende ontevredenheid maar eens gaan googlen en kwam ik erachter dat ik van volledig verkeerd advies was voorzien. De gordijnen vielen veel te wijd omdat het een dikke, verduisterende stof betrof die men, tegen al het internet-advies in, dubbel had geplooid. Daarop ben ik een laatste maal naar de winkel gestapt, mijn geld teruggeëist en ook gekregen. Een week later deed vertelde ik dit op een feestje waarbij, geheel toevallig, twee ex-Kwantummedewerkers aanwezig waren. Die lieten weten geenzins verrast te zijn, omdat de gordijnen er worden gemaakt door jongeren die er niet of nauwelijks voor opgeleid zijn.

Kortom: ik was helemaal niet tevreden over de kwaliteit van de gordijnen, maar wel blij dat ik gewoon mijn geld terug heb gehad omdat men de opeenstapeling van fouten erkende. Wellicht tref jij het beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef CB
doomtech schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:24:
Hier ook het grootste deel van het huis met van alles en nog wat voor de ramen gehangen van de Kwantum en tevreden. Vind het prijsverschil met een speciaalzaak echt schrikbarend terwijl de kwaliteit niet zover uiteen loopt.

Tip; bij de Kwantum hebben ze heel vaak korting op raambekleding, zou daar op wachten voordat je bestelt.
Enig idee welke periodes kortingen zijn op raambekleding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef CB
Xyrr schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 19:51:
Ik heb na een adviesgesprek en inmeting van Kwantum aan huis gordijnen bij Kwantum besteld. Vier weken later werden deze geleverd. Bleek dat de beste adviseur een te grote marge had genomen op de lengte en het atelier had de gordijnen ook nog eens een paar centimeter te kort gemaakt, dus dat zag er niet uit. Ik heb daar toen over geklaagd en men zou de gordijnen opnieuw maken. Daar kon helaas geen prioriteit aan worden gegeven, dus ik moest wederom vier weken wachten. De overige gordijnen waren qua lengte goed, maar vielen erg wijd. Daar heb ik ook over geklaagd en het advies gekregen dat het zo een aantal maanden kon duren voordat ze goed zouden hangen. Drie maanden later ben ik uit blijvende ontevredenheid maar eens gaan googlen en kwam ik erachter dat ik van volledig verkeerd advies was voorzien. De gordijnen vielen veel te wijd omdat het een dikke, verduisterende stof betrof die men, tegen al het internet-advies in, dubbel had geplooid. Daarop ben ik een laatste maal naar de winkel gestapt, mijn geld teruggeëist en ook gekregen. Een week later deed vertelde ik dit op een feestje waarbij, geheel toevallig, twee ex-Kwantummedewerkers aanwezig waren. Die lieten weten geenzins verrast te zijn, omdat de gordijnen er worden gemaakt door jongeren die er niet of nauwelijks voor opgeleid zijn.

Kortom: ik was helemaal niet tevreden over de kwaliteit van de gordijnen, maar wel blij dat ik gewoon mijn geld terug heb gehad omdat men de opeenstapeling van fouten erkende. Wellicht tref jij het beter!
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga je puntjes zeker eens aanhalen als ik terug naar de kwantum ga.
Én ik ga zeker vragen wat de procedure is als er fouten gemaakt worden en als de maten niet goed zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Hier wat slechtere ervaring met Kwantum voor de slaapkamers. Gordijnen hebben we ook laten ophangen incl rails. Kwamen 2 jongens met een tas naar binnen, waar de gordijnen ingepropt zaten.
Was volgens hun geen probleem.

Eenmaal opgehangen zag het er niet uit, dus klacht ingediend en we zouden een nieuwe krijgen.
Paar weken later weer 2 twintigers, zelfde manier opgehangen.

Hebben de helft van het geld terug gehad, maar wat een gezeur.

Gordijnen van de begane grond komen van een speciaalzaak, echt een wereld van verschil. Ook de prijs overigens;).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 19:22
Eens. Lange levertijd, maar goede prijs/kwaliteit en een goede service. Had door niet goed inlezen een verkeerd exemplaar plicegordijnen gekocht en die hebben ze kosteloos vervangen. De oude mocht ik houden en kreeg wat geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:19
Vorig jaar bamboe lamellen gekocht bij de Kwantum. Niet heel blij mee. Exacte maten in de dag doorgegeven. Er is iets fout gegaan met de marges waarmee de medewerker van de Kwantum zat te rommelen, oftewel: 3cm per kant vrije ruimte, en ze zijn (veelste) lang. Eentje was er krom en beschadigd. Die kromme was binnen 12 weken vervangen: moest wel voorschieten van het bedrag wat ik later weer terugkreeg. Het ziet er gewoon niet 'strak' uit. Besloten dat ze er in het voorjaar vervangen worden door iets fatsoenlijks ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheppie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 08:53
Hier ook slechte ervaring met Kwantum bij het stofferen van twee trappen. Ze zijn drie keer terug gekomen en het ziet er nog steeds niet uit. Klantenservice is ook zeer slecht bereikbaar, vaak wachttijden langer dan een half uur en toezeggingen worden niet nagekomen.
Pagina: 1