Mijn vraag
Is het normaal met zeer hoge irritante piep toon van deze inductie? Zoja waarom Zo nee waarom en wat kan ik doen.
Zijn er mensen die ook inductie hebben en dit hoge tonen hebben of juist minder erg en welke merk heb je?
En belangrijk liefst beoordelen met monteurs met kennis die weten wat het kan zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ikea nieuwe inductie 5 pit nog niet officieel opgeleverd maar al paar weken mee gekookt om te testen.
Merk: Ikea
Model: Blixtsnabb
Bedrijf samen werkt ( private label ikea) AEG
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Volgens de monteur is dit normaal maar mijn mening heb verschillende inductie gewerkt is abnormaal hoge piep toon.
Bij 2 of meer Pitten tegelijk tussen stand 5 en 7 komen super hoge piep toon.
En vind niet normale geluid.
Wat ik kan doen is dikkere pannen kopen ( heb 2 dikkere pannen maar maakt nog steeds dat geluid.
Please help en check video zet geluid goed aan om te horen!!!
YouTube: Ikea blixtsnabb ( van AEG ) Enjoying SOUND ( TURN ON SOUND)
Is het normaal met zeer hoge irritante piep toon van deze inductie? Zoja waarom Zo nee waarom en wat kan ik doen.
Zijn er mensen die ook inductie hebben en dit hoge tonen hebben of juist minder erg en welke merk heb je?
En belangrijk liefst beoordelen met monteurs met kennis die weten wat het kan zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ikea nieuwe inductie 5 pit nog niet officieel opgeleverd maar al paar weken mee gekookt om te testen.
Merk: Ikea
Model: Blixtsnabb
Bedrijf samen werkt ( private label ikea) AEG
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Volgens de monteur is dit normaal maar mijn mening heb verschillende inductie gewerkt is abnormaal hoge piep toon.
Bij 2 of meer Pitten tegelijk tussen stand 5 en 7 komen super hoge piep toon.
En vind niet normale geluid.
Wat ik kan doen is dikkere pannen kopen ( heb 2 dikkere pannen maar maakt nog steeds dat geluid.
Please help en check video zet geluid goed aan om te horen!!!
YouTube: Ikea blixtsnabb ( van AEG ) Enjoying SOUND ( TURN ON SOUND)
[ Voor 8% gewijzigd door bugsvoyager op 30-10-2023 15:48 ]