Feedback op: Tweakers kraken Delta's modemprobleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 11:14
Betreft review: Tweakers kraken Delta's modemprobleem

Mijn opmerking post ik hier omdat de footer van dit artikel naar dit draadje verwijst.

Prachtig artikel allereerst! :)

Maar ik mis in artikel een linkje naar forum draadje robertwebbe in "[Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2"

Idem op telefoon en pc. Overigens stond er in de “grote desktop size header banner” die tijdelijk werd getoond wel een knopje naar het topic, maar dat is niet zichtbaar elders.

ontbreekt er een grote knop (of enige link!) naar het betreffende forum draadje.

Dit is lastig nu, en al zeker in de toekomst wanneer mensen in de toekomst naar deze info proberen te navigeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Barryke op 19-10-2023 12:06 ]

Error 304: Please hit any user to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Barryke ik heb je feedback even afgesplitst naar een eigen topic, het paste niet in het topic waar je het geplaatst had. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Barryke schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 12:04:
Maar ik mis in artikel een linkje naar forum draadje robertwebbe in "[Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2"

Idem op telefoon en pc. Overigens stond er in de “grote desktop size header banner” die tijdelijk werd getoond wel een knopje naar het topic, maar dat is niet zichtbaar elders.

ontbreekt er een grote knop (of enige link!) naar het betreffende forum draadje.
Op desktops staat er onderaan een link naar het forum, bij lees meer. Op mobiel kan dit vervallen, door ruimtegebrek, als er twee nieuwsitems voor staan. Idealiter zou de forumlink dan moeten blijven staan, inderdaad.

Ik had overigens in het artikel ook een link naar het forumtopic opgenomen, nl. bij de vraag over de 'inkoopactie'.

Ik kan even kijken of ik nog iets kan bedenken om aan het eind van het artikel nog een link te plaatsen.