Smart wekker gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vespino
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 15:38
Ik ben zoekende naar een nieuwe wekkerradio voor mijn vrouw, het liefst eentje die:
  • Verbonden is zodat ik niet zomer/wintertijd handmatig in hoef te stellen
  • Een FM radio heeft
  • Een scherm heeft dat ‘s avonds NIET de hele kamer verlicht zoals die van Lenovo/Google
Nice to haves zijn:
  • Grote cijfers
  • Google Assistent
Iemand ideeën?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Wat heb je zelf al gezocht?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:07
Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-09 19:16
Het klinkt alsof je op zoek bent naar een wekkerradio met specifieke functies. Hier zijn een paar opties die aan je criteria voldoen:

1. **Philips AJ3400/12** - Deze wekkerradio heeft een automatische tijdsynchronisatie via DAB+ en een FM-radio. Het scherm is dimbaar, zodat het 's nachts niet te fel is.

2. **Sony ICFC1PJ** - Deze wekkerradio heeft een FM-radio en een projectieklok met instelbare helderheid. Het is eenvoudig in te stellen en heeft grote cijfers.

3. **Lenovo Smart Clock Essential** - Als je bereid bent Lenovo te overwegen, biedt de Lenovo Smart Clock Essential een scherm met instelbare helderheid. Het heeft ook Google Assistent-integratie voor extra functionaliteit.

Vergeet niet om de beschikbaarheid en prijzen te controleren, omdat deze kunnen variëren afhankelijk van je locatie en de huidige marktomstandigheden.

Aldus ChatGPT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:48

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Op Tweakers verwachten we wel iets meer inzet en ook wat je dus zelf al gevonden hebt. Aangezien dit ook niet de meest waardevolle reacties uitlokt gaat dit topic op slot. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit topic is gesloten.