Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalgame
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06 22:30
Ik heb vanmiddag een nieuwe camera gekocht, de OM System OM-5. Nu kwam ik thuis en voor ik hem wou gebruiken, wou ik het aantal clicks even checken. Kwam erachter dat er bijna 400 clicks waren op de camera, terwijl hij nieuw uit de doos was.

Heb net contact met de winkel gehad, hij wordt komende dagen omgeruild voor een nieuwe camera. Dus dat moet goed komen, winkel snapte dat ik hem wou omruilen.

Nu is mijn vraag of iemand anders dit ook al eens heeft meegemaakt?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als mensen hem netjes terugsturen onder retourrecht, zal hij vaak gewoon weer de verkoop in gaan. Maakt lijkt mij heel weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascalgame
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06 22:30
Sissors schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 18:26:
Als mensen hem netjes terugsturen onder retourrecht, zal hij vaak gewoon weer de verkoop in gaan. Maakt lijkt mij heel weinig uit.
Winkel zij ook dat, mocht iemand hem retour brengen ze hem dan niet zo in de verkoop meer zetten als nieuw. Vindt 400 clicks voor een nieuwe camera gewoon teveel, dat vindt de winkel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Prima, maar ik vermoed dat meeste mensen uberhaupt niet aantal clicks bekijken bij een camera die er verder als nieuw uitziet. Bij mijne moet ik dan iig een service menu opzoeken. (Ik was benieuwd hoeveel clicks ik heb, maar mweh, teveel werk).

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 29-10-2023 20:44 ]