Ik zit een beetje met een dilemma en heb jullie expertise nodig om de beste beslissing te nemen. Ik ben een digital marketeer, wat betekent dat ik veel tijd doorbreng op sociale media en vaak video's en foto's moet bewerken en maken op mijn smartphone. Ik ben geen zware gamer, maar een snel en efficiënt toestel is cruciaal voor mijn werk.
Dit zijn mijn vereisten:
- Budget van €800, maar ik sta open voor opties tot €1000 als het game-changers zijn.
- Ik heb een smartphone nodig die efficiënt digitale marketingtaken aankan zoals foto en videobewerking en goede camera
- Ideale batterijduur die de hele dag meegaat.
- Ik heb kleinere handen, dus ik ben op zoek naar een compacte smartphone met een schermgrootte van maximaal 6,4 inch.
Ik heb een paar opties overwogen: Pixel 8, Galaxy S23, iPhone 15 en Xiaomi 13. Dit zijn populaire keuzes, maar ik sta ook open voor andere aanbevelingen. Ik heb gehoord dat de OnePlus 11 misschien een beetje te groot is.
Alvast bedankt voor je hulp.
Dit zijn mijn vereisten:
- Budget van €800, maar ik sta open voor opties tot €1000 als het game-changers zijn.
- Ik heb een smartphone nodig die efficiënt digitale marketingtaken aankan zoals foto en videobewerking en goede camera
- Ideale batterijduur die de hele dag meegaat.
- Ik heb kleinere handen, dus ik ben op zoek naar een compacte smartphone met een schermgrootte van maximaal 6,4 inch.
Ik heb een paar opties overwogen: Pixel 8, Galaxy S23, iPhone 15 en Xiaomi 13. Dit zijn populaire keuzes, maar ik sta ook open voor andere aanbevelingen. Ik heb gehoord dat de OnePlus 11 misschien een beetje te groot is.
Alvast bedankt voor je hulp.