Jullie hebben mijn neefje jarenlang blij gemaakt met een redelijke game PC op basis van jullie advies, dus dank daarvoor! Het wordt tijd voor mij om eens over te stappen van een laptop naar een desktop. Het volgende;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen en ik doe aan muziekproductie, met gebruik van FruityLoops. Plus uiteindelijk gaan video-editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag exclusief randapparatuur rond de 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik meeneem is mijn Nova Pro Wireless, en Logitech gaming muis en toetsenbordl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik twijfel tussen 32GB en 64GB ram; want ik zal veel multitasken. Plus een nieuwe monitor, twijfel tussen die van Alienware en Samsung G9.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur qua processor gaat uit naar Intel en qua videokaart Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het dient de komende jaren mee te gaan en toekomstgericht voor eventuele upgrades.
Ga je overklokken?
Nee, maar ik wil mij wel erin verdiepen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen voor een goed werkend systeem, met RGB componenten. Het hoeft niet allemaal perse heel erg high end te zijn, maar ik vind kwaliteit wel heel belangrijk. Alvast bedankt!.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen en ik doe aan muziekproductie, met gebruik van FruityLoops. Plus uiteindelijk gaan video-editen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag exclusief randapparatuur rond de 3000 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik meeneem is mijn Nova Pro Wireless, en Logitech gaming muis en toetsenbordl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik twijfel tussen 32GB en 64GB ram; want ik zal veel multitasken. Plus een nieuwe monitor, twijfel tussen die van Alienware en Samsung G9.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur qua processor gaat uit naar Intel en qua videokaart Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het dient de komende jaren mee te gaan en toekomstgericht voor eventuele upgrades.
Ga je overklokken?
Nee, maar ik wil mij wel erin verdiepen
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen voor een goed werkend systeem, met RGB componenten. Het hoeft niet allemaal perse heel erg high end te zijn, maar ik vind kwaliteit wel heel belangrijk. Alvast bedankt!.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i7-14700K Boxed | € 457,50 | € 457,50 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI | € 265,05 | € 265,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4080 16GB SUPRIM X | € 1.415,- | € 1.415,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair 5000D Core Airflow Zwart | € 162,50 | € 162,50 |
| 1 | Monitors | Alienware AW3423DWF Zwart | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT Zwart | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Ventilators | Corsair iCUE QL120 RGB PWM Single Fan Zwart, 120mm | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Ventilators | Corsair iCUE QL120 RGB PWM Triple Fan Zwart with Lighting Node CORE, 120mm | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 141,89 | € 141,89 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 850W | € 165,64 | € 165,64 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 129,- | € 129,- |
| Totaal | € 3.959,38 | |||