Ik zoek een?
Ik ben onlangs verhuisd en wil een degelijk netwerk aanleggen. Eigenlijk wil ik op iedere verdieping (begane grond, 1e en zolder) een AP. Mijn situatie is nu als volgt:
- Er loopt een internetkabel naar zolder
- Er loopt vanuit zolder een kabel naar de slaapkamer op de 1e
- De kabel die naar zolder loopt, loopt via een andere slaapkamer op de 1e
Ik wil op iedere verdieping een AP en op de begane grond waarschijnlijk een router.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9GyQyBF14oOnTXgJz55Zg839.png?f=user_large)
Wat is je budget?
Liefst onder de €700,-, maar iets meer maakt niet veel uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ik heb wel enige kennis van netwerken, maar ben niet op de hoogte van de laatste trends en wat nu de beste apparatuur is.
Het enige wat ik heb dat ik nog kan gebruiken is een modem. Maar als die vervangen wordt is dat ook prima. Ik heb nu nog een DSL aansluiting van KPN, maar in januari wordt dit, als het goed is, glasvezel van Delta.
Ik ben onlangs verhuisd en wil een degelijk netwerk aanleggen. Eigenlijk wil ik op iedere verdieping (begane grond, 1e en zolder) een AP. Mijn situatie is nu als volgt:
- Er loopt een internetkabel naar zolder
- Er loopt vanuit zolder een kabel naar de slaapkamer op de 1e
- De kabel die naar zolder loopt, loopt via een andere slaapkamer op de 1e
Ik wil op iedere verdieping een AP en op de begane grond waarschijnlijk een router.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9GyQyBF14oOnTXgJz55Zg839.png?f=user_large)
Wat is je budget?
Liefst onder de €700,-, maar iets meer maakt niet veel uit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ik heb wel enige kennis van netwerken, maar ben niet op de hoogte van de laatste trends en wat nu de beste apparatuur is.
Het enige wat ik heb dat ik nog kan gebruiken is een modem. Maar als die vervangen wordt is dat ook prima. Ik heb nu nog een DSL aansluiting van KPN, maar in januari wordt dit, als het goed is, glasvezel van Delta.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.