Msi 6380LE + athlon1.4 + Gf2Mx-400

Pagina: 1
Acties:

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Beste mensen

Ik ben van plan om een msi 6380 Lite moederplankje te kopen in combinatie met een athlon 1.4 ik heb zelf al een MSI geforce2 Mx-400. Nou wil ik dus graag even jullie mening over dit plankje en de combinatie van dit systeem

En ook: Ik neem aan dat hier alleen DDR geheugen in kan (verder geen probleem hoor alleen ff wat langer door sparen)
hier de link van mamaplank http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6380LE+V1.0

En dat hou ik ook nog een paar dingen over zoals:
Athlon 700
msi moederbordje
Midi tower
256 mem
viper II videokaart
en een soundblaster 128

Alles gaat naar mijn Pa, dus het is niet de bedoeling dat ik er een grote slag uit sla maar hij wil mij gewoon een redelijk bedrag betalen.

Zelf dacht ik aan iets van 500,--

Iedereen vast bedankt voor de reactie

en ja ik heb de search gebruikt maar ik heb helaas niks nuttigs gevonden :(

Thx

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de MS-6380 en de MS-6380 LE als ik vragen mag :?

[edit]
owh.. is het de raid ?

nou ja als die raid het zelfde is als de gewone heb je in iedergeval wel een goed mobotje!
en ik neem aan dat die videokaart geen conflicten opleverd met het mobo, aangezien ze beide van MSI zijn :)

• kaiiestan
Op woensdag 05 september 2001 19:56 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Wat is het verschil tussen de MS-6380 en de MS-6380 LE als ik vragen mag :?
Volgens mij, maar dit weet ik dus niet zeker is het verschil dat er op de LE geen raid zit maar de LE is wel nieuwer volgens MSI website

Verwijderd

Het verschil tussen een 6380LE en de K7T 266(6380) zit 'm in het feit dat de LE geen diagnostische ledjes heeft, geen PC2PC. En geen CPU's ondersteunt boven de 1.33. Verder is het een 'superbord' en erg stabiel. Verder zijn de oc mogelijkheden beperkt tot het spelen met de FSB, volgens mij. Ik heb er nog niet serieus naar kunnen kijken, ik moet eerst wat aan m'n koeling doen.

• kaiiestan
Op donderdag 06 september 2001 09:44 schreef NieLSoL het volgende:
Het verschil tussen een 6380LE en de K7T 266(6380) zit 'm in het feit dat de LE geen diagnostische ledjes heeft, geen PC2PC. En geen CPU's ondersteunt boven de 1.33. Verder is het een 'superbord' en erg stabiel. Verder zijn de oc mogelijkheden beperkt tot het spelen met de FSB, volgens mij. Ik heb er nog niet serieus naar kunnen kijken, ik moet eerst wat aan m'n koeling doen.
sorry maar ze kunnen wel tot 1,4 ghz

Verwijderd

Dat zou kunnen, heb de handleiding natuurlijk niet echt goed gelezen, enneh, inderdaad ook geen RAID. Maar nogmaals verder een top mobo.

• kaiiestan
bedankt voor je reactie denk dat ik die dan ga kopen of heeft er nog iemand anders iets op aan te merken

EN ook nog: Msi mamaplankje en Msi videokaart gaat goed samen dus niet zoals bij asus

Verwijderd

Is inderdaad zo, ik heb nog geen prob's gehad, MSI mobo en Video (in mijn geval Geforce 3) draaien goed allebei.

Ook bij zeer intesief gebruik. >:)

• kaiiestan
ok dan ga ik daarvoor mij ik lees nu net op hardware info dat de gewone dus niet de LE een zeer goed moederbord is maar nu ben ik bang, omdat ik nie weet wat het verschil is, dat zo'n light een stuk minder presteerd.

Iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?

Verwijderd

Hij is exact hetzelfe m.u.v. wat er hierboven al staat, dat zijn de enige verschillen. Hier voor de Lite http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6380LE+V1.0. En hier voor de normale http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6380

• kaiiestan
maar dan kwam er toch binnenkort een nieuwere chipset uit?
Iets van: K7T266a ofzo? :?

En deze zoun nog veel sneller moeten zijn.
Iemand die me hier iets over kan vertellen?

Appetoe

Pagina: 1